BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Perfect body
Collistar Perfect body proticelulitídové sérum 400 ml, Anticellulite Draining Gel Mud
49,50 € s DPH 66,00 €
Popis produktu
Popis
Drenážne gélové bahno proti celulitíde s technológiou Slim-Drone®.
Novinka na každodenné ošetrenie pokožky Kozmetický výskum ešte nikdy doteraz nepredstavil produkt, ktorý by dokázal spájať výhody bahna proti celulitíde s výnimočnou efektívnosťou zoštíhľujúcej technológie Slim-Drone®, futuristickej aktívnej zložky, ktorá tak ako dron mieri priamo k svojmu cieľu a zasahuje srdce tukových buniek.
A to všetko v unikátnej podobe bezoplachového gélového bahna, ktoré pokožka ihneď po nanesení absorbuje.
Proticelulitídový zoštíhľujúci účinok - Technológia Slim-Drone® v sebe uzatvára a postupne uvoľňuje intenzívnu lipolytickú aktívnu zložku - extrakt cocoloby bobuľnatej - priamo do tukových buniek.
Drenážny a detoxikačný účinok - Biele bahno zachytáva a odstraňuje prebytočné tekutiny a toxíny. Escín stimuluje mikrocirkuláciu, čím uľahčuje drenáž nahromadených tekutín.
Výsledky - Nezameniteľná gélová textúra je ľahká, svieža a rýchlo preniká do pokožky. Chladivý gél je vhodný pre všetky typy pokožky.
Použitie
Naneste na želané miesta a jemne vmasírujte zdola hore. Pre dosiahnutie dlhotrvácnych výsledkov používajte gélové bahno dvakrát denne po dobu 15 - 20 dní, a potom raz denne.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.