Collistar Perfect body telový fluid 400 ml

 
 
 

Denná súťaž

vyhrajte každý deň

Betty Barclay Bohemian Romance

Doprava ZDARMA
pri nákupe NAD 50 €!

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
 
Úvod > Hlavná ponuka > Telo > Telové prípravky > Mlieka > Collistar Perfect body telový fluid 400 ml
 

Mlieka

Collistar Perfect body telový fluid 400 ml

0 (0 hlasov)
Kód produktu:COLPEB035
Značka:Collistar
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Skladom
Vaša cena: 23,33 € bez DPH
28,00 € s DPH
:

Popis produktu

Popis

Collistar Deep Moisturizing Fluid - Intenzívne hydratačné mlieko 400ml.

Telové mlieko pre aktívnu hydratáciu pokožky. Rýchlo sa absorbuje, hĺbkovo pokožku zvlhčuje, dodáva jej pružnosť, prispieva k vyhladeniu a výnimočnej vláčnosti pokožky.

Aplikácia: Používajte na pokožku celého tela po sprchovaní, či kúpeli. Zľahka vmasírujte.

O značke

Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.