Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Mlieka
Collistar Perfect body telové mlieko 400 ml, Sublime Melting Milk
3,69 € s DPH 36,90 €
Popis produktu
Popis
Luxusne výživné a rgeneračné telové mlieko pre veľmi suchú pokožku.
Ľahký a sofistikovaný zmyslový zážitok. Objatie, ktoré napojí pokožku a odhalí telo v jeho plnej kráse. Nové telové mlieko pre výživu, nápravu a regeneráciu - podobnú krému, ale ľahšiu. Okrem divého manga a oleja z maslovníka obsahuje hydratačný, výživný a zvláčňujúci jojobový olej. Ultra hladká textúra uľahčuje a spríjemňuje nanášanie. Bohaté a hladké mlieko nie je mastné, rýchlo sa absorbuje a pokrýva telo závojom vláčnosti, výživy a komfortu. Kedy ho treba použiť? Každý deň v obdobiach, kedy je pokožka vysušená a nevýrazná. Toto telové mlieko časom pôsobí aj ako prevencia ochabnutých partií.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.