Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Spreje
Collistar Sun Linea samoopaľovací sprej 150 ml, 360° Self-Tanning Spray
39,50 € s DPH
Popis produktu
Popis
360°samoopaľovací sprej s hydratačným a ochranným účinkom.
Prirodzený efekt a rovnomerná aplikácia z akéhokoľvek uhla. Neuveriteľne rýchla, praktická aplikácia a dokonale jednotný opálený efekt na celom tele. Tento samoopaľovací sprej, ktorý si môžete aplikovať v akejkoľvek pozícii, vytvára rovnomerné opálenie a dosiahne aj na ťažko dostupné miesta (chrbát, či zadná strana nôh). Zloženie s vitamínom E hydratuje a chráni pokožku, kým overená samoopaľovacia zložka vytvára žiarivú a prirodzenú farbu evokujúcu prirodzené opálenie. Výnimočne ľahká a nemastná textúra v okamihu zaschne na pokožke, pričom ju zanecháva vláčnu, hodvábnu a hladkú.
Použitie
Nastriekajte na čistú a suchú pokožku. Aplikujte rovnomerne, pričom sa zamerajte na lakte, chodidlá a kolená. Po aplikácii si dôkladne umyte ruky. Nepoužívajte na pleť tváre.
Dermatologicky testované.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.