Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Oleje
Collistar Sun Linea opaľovací olej 200 ml, Supertanning Dry Oil SPF 6
39,50 € s DPH
Popis produktu
Popis
Opaľovací hydratačný suchý olej na tvár a telo SPF 6.
Ideálny prípravok pre tých, ktorí túžia po rýchlom a výraznom opálení. Inovačný suchý olej podporuje rýchlejšie opálenie prostredníctvom spojenia komplexu Unipertan a olejov z mrkvy a vlašských orechov. Suchý olej je obohatený o vitamín E, hydratačné, výživné a spevňujúce zložky, vďaka ktorým predchádza starnutiu pokožky, zachováva ju vláčnu a hladkú aj po dlhšom opaľovaní. Rýchlo sa absorbuje, nezanecháva mastný film a je vodeodolný. Môže sa používať aj na ochranu tváre a dokáže tiež chrániť vlasy pred poškodzujúcim účinkom morskej soli a slnka.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.