Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
Collistar Rigenera Smoothing Anti-Wrinkle Cream
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Mlieka
Collistar Sun Linea opaľovacie mlieko 150 ml, Protecting Tanning Cream SPF 15
19,00 € s DPH
Popis produktu
Popis
Opaľovací krém na tvár a telo so strednou ochranou.
Tento krém zaručuje spoľahlivú ochranu pred slnečnými lúčmi a vďaka prídavku komplexu Unipertan zaručuje krásne žiarivé a jednotné opálenie v krátkom čase. Zloženie bohaté na vitamín E, glycerol, nechtíkový a marhuľový olej bráni
pokožku pred vysušujúcim efektom vetra a soli, pričom ju intenzívne vyživuje, hydratuje a omladzuje. Rýchla absorpcia zaručuje vláčnosť a komfort pokožky aj po viacerých hodinách strávených na slnku.
5 ZÁRUK PRE BEZPEČNÚ OCHRANU POKOŽKY JE OCHRANA PRED:
1. UVA LÚČMI
2. UVB LÚČMI
3. INFRAČERVENÝM SVETLOM
4. OZÓNOM
5. VOĽNÝMI RADIKÁLMI.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.