BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Krémy
Collistar Sun Linea opaľovací prípravok 200 ml, Milk Moisturizing Spray SPF 6
2,88 € s DPH 28,80 €
Popis produktu
Popis
Opaľovacie hydratačné mlieko na tvár a telo
Opaľovací sprej obsahuje najmodernejšie zloženie, ktoré zaručuje efektívnu ochranu a ošetrenie pokožky. Má mimoriadne jemnú a príjemnú textúru, ktorá podporuje rýchle, žiarivé a dlhotrvajúce opálenie. Jeho efektivitu zvyšuje exkluzívny komplex Unipertan, ktorý urýchľuje a zintenzívňuje proces opaľovania. Zloženie je bohaté na vitamín E a vzácne hydratačné, výživné a zvláčňujúce zložky, ktoré pomáhajú predchádzať starnutiu pokožky, zanechávajú ju sviežu a hladkú aj po dlhšom opaľovaní. Rýchlo sa vstrebáva, a preto je ideálny pre tých, ktorí hľadajú nemastný hydratačný opaľovací prípravok. Odporúčame používať na pleť tváre a pokožku tela.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.