BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Denné
Collistar Attivi Puri pleťový krém 50 ml, Salicylic Acid + Niacinamide Cream
40,50 € s DPH 54,00 €
Popis produktu
Popis
PLEŤOVÝ KRÉM PROTI VYRÁŽKAM A NADMERNÉMU MAZU
Ľahký krém s kyselinou salicylovou pre čistenie, upokojenie a zmatnenie pleti. Obohatený o niacínamid, podporuje zmenšenie pórov, reguluje tvorbu mazu a posilňuje bariéru pleti. Zloženie je obohatené tiež o betaín, rastlinný cukor, ktorý uvoľňuje podráždenie a bráni vzniku zápalov.
Výsledky: pleť je posilnená a jej rovnováha sa obnovuje. Začervenané miesta a nežiaduci lesk sú pod kontrolou.
Určený pre všetky typy pleti vrátane citlivej. Nemastná textúra je obzvlášť vhodná pre zmiešanú a problematickú pleť.
Zloženie je bez silikónov, alkoholu, farbív, zložiek živočíšneho pôvodu a vonných alergénov.
Použitie
Ráno a večer naneste na pleť tváre a krku, ideálne po nanesení vášho obľúbeného séra Attivi Puri.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.