Collistar Attivi Puri pleťové tonikum 100 ml, Salicylic Acid + Niacinamide Lotion

BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.

 
 
 

Denná súťaž

Vyhraj každý deň

Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir

 

PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV:

0917 657 927
0917 656 803
0917 657 348

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_10 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
 
Hlavná ponuka > Pleť > Odličovanie a čistenie > Čistiace prípravky > Collistar Attivi Puri pleťové tonikum 100 ml, Salicylic Acid + Niacinamide Lotion
 

Čistiace prípravky

Collistar Attivi Puri pleťové tonikum 100 ml, Salicylic Acid + Niacinamide Lotion
zväčšiť obrázok
AkciaNovinky
Ušetríte: 25 %
Collistar Attivi Puri pleťové tonikum 100 ml, Salicylic Acid + Niacinamide Lotion
 

Collistar Attivi Puri pleťové tonikum 100 ml, Salicylic Acid + Niacinamide Lotion

(0 hodnotení)
Kód produktu:COLPUA029
Značka:Collistar
Dodacia lehota
Dodacia lehota: 3-7 dní
Vaša cena: 13,75 € bez DPH
16,50 € s DPH
22,00 €
:

Popis produktu

Popis

PLEŤOVÉ TONIKUM PRE REDUKCIU VYRÁŽOK A ZMENŠENIE PÓROV

Nemastné tonikum využíva kyselinu salicylovú pre jej vynikajúci čistiaci účinok a schopnosť redukovať vyrážky. Ďalšie aktívne zložky zabezpečujú ľahký prienik do pleti. Kyselinu salicylovú dopĺňa niacínamid pre posilnenie jej efektu, zmenšenie pórov a rozjasnenie pleti.

Výsledky: pleť sa postupne čistí a zbavuje vyrážok, veľkosť pórov sa zmenšuje. Pleť pôsobí jednotným a žiarivým dojmom od prvej aplikácie.

Určené pre všetky typy pleti vrátane citlivej. Tonikum je obzvlášť vhodné pre zmiešanú a problematickú pleť.

Zloženie je bez silikónov, alkoholu, farbív, parfumácie a zložiek živočíšneho pôvodu.

Použitie

Ráno a večer naneste na vyčistenú pleť pomocou vatového tampónu. Následne aplikujte pleťové sérum Attivi Puri.

O značke

Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.