BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Čistiace prípravky
Collistar Attivi Puri pleťové tonikum 100 ml, Salicylic Acid + Niacinamide Lotion
16,50 € s DPH 22,00 €
Popis produktu
Popis
PLEŤOVÉ TONIKUM PRE REDUKCIU VYRÁŽOK A ZMENŠENIE PÓROV
Nemastné tonikum využíva kyselinu salicylovú pre jej vynikajúci čistiaci účinok a schopnosť redukovať vyrážky. Ďalšie aktívne zložky zabezpečujú ľahký prienik do pleti. Kyselinu salicylovú dopĺňa niacínamid pre posilnenie jej efektu, zmenšenie pórov a rozjasnenie pleti.
Výsledky: pleť sa postupne čistí a zbavuje vyrážok, veľkosť pórov sa zmenšuje. Pleť pôsobí jednotným a žiarivým dojmom od prvej aplikácie.
Určené pre všetky typy pleti vrátane citlivej. Tonikum je obzvlášť vhodné pre zmiešanú a problematickú pleť.
Zloženie je bez silikónov, alkoholu, farbív, parfumácie a zložiek živočíšneho pôvodu.
Použitie
Ráno a večer naneste na vyčistenú pleť pomocou vatového tampónu. Následne aplikujte pleťové sérum Attivi Puri.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.