BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.
Rochas Eau de Rochas Orange Horizon
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Séra
zväčšiť obrázok
Collistar Attivi Puri pleťové sérum 30 ml, Retinol + Panthenol drops
54,00 € s DPH
Popis produktu
Popis
Ošetrujúce sérum s obsahom správnej dávky aktívnych zložiek pre optimálnu efektívnosť a znášanlivosť. Obsahuje HPR retinol, vysoko znášanlivý derivát retinolu, ktorý stimuluje obnovu buniek, minimalizuje vrásky a zlepšuje štruktúru pleti. Zloženie je obohatené aj o pantenol, ideálnu zložku pre zmiernenie začervenania a posilnenie bariéry pleti.
Aplikácia:
používajte ráno a večer na pleť tváre a krku. Postupne zvyšujte frekvenciu používania. Počas dňa následne pleť ošetrite prípravkom s ochranným faktorom. Odporúčame kombináciu s ochrannými kvapkami Protective Drops SPF 50, ktoré pôsobia ako mestský filter. Majú výnimočne ľahkú, tekutú textúru s rýchlou absorpciou a počas celého dňa chránia pleť pred škodlivým efektom UVA, UVB a infračerveným žiarením, ako aj pred modrým svetlom.
Výsledky:
pleť sa postupne obnovuje a vyhladzuje, vrásky a začervenania sa strácajú a štruktúra sa zlepšuje. Pleť je jednotnejšia a žiarivejšia už od prvých použití.
Cieľová skupina:
všetky typy pleti vrátane citlivej. Testované dermatologicky a na podiel niklu*.
BEZ zložiek živočíšneho pôvodu, silikónov, alkoholu, farbív a parfumácie.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.