Hugo Boss The Scent toaletná voda 50 ml

 
 
 

Denná súťaž

vyhrajte každý deň

Rochas Byzance

Doprava ZDARMA
pri nákupe NAD 50 €!

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
 
Úvod > Hlavná ponuka > Vône > Pánske > Toaletné vody > Hugo Boss The Scent toaletná voda 50 ml
 

Toaletné vody

Hugo Boss The Scent toaletná voda 50 ml
zväčšiť obrázok
Najpredávanejšie - Pánske vône

Hugo Boss The Scent toaletná voda 50 ml

0 (0 hlasov)
Kód produktu:HUBTHS007
Značka:Hugo Boss
Dodacia lehota
Dodacia lehota: 3-7 dní
Vaša cena: 63,33 € bez DPH
76,00 € s DPH
Zvoľte si variant:
Dostupné v 3 variantoch
Hugo Boss The Scent toaletná voda 50 ml 50 ml
Hugo Boss The Scent toaletná voda 50 ml
Názov produktu: Hugo Boss The Scent toaletná voda 50 ml
Kód produktu: HUBTHS007
Dostupnosť: 3-7 dní
156
Cena produktu: 76,00 €
Hugo Boss The Scent toaletná voda 100 ml 100 ml
Hugo Boss The Scent toaletná voda 100 ml
Názov produktu: Hugo Boss The Scent toaletná voda 100 ml
Kód produktu: HUBTHS005
Dostupnosť: Skladom
667
Cena produktu: 101,00 €
Hugo Boss The Scent toaletná voda 200 ml 200 ml
Hugo Boss The Scent toaletná voda 200 ml
Názov produktu: Hugo Boss The Scent toaletná voda 200 ml
Kód produktu: HUBTHS006
Dostupnosť: 3-7 dní
73
Cena produktu: 136,00 €
:

Popis produktu

Popis

Prebuďte si zmysly.

Značka Boss Parfums verí v zvodnosť, ktorá zasiahne myseľ, aby v nej zanechala trvalú stopu. Kompozícia vône pre vyvolanie tohto dojmu je absolútne unikátna. Boss The Scent sa pýši exkluzívnou zložkou z Afriky: ovocím Maninka, ktoré pôsobí ako afrodiziakum, pričom pripomína kombináciu marakuje a rumu. Maninka však evokuje aj čosi hlbšie a prenikavejšie: pritiahnutie túžby a vyvolanie spomienky. Uložená na mužnom koženom základe, má mocný, originálny efekt, na ktorý nikdy nezabudnete.

Hlava: zázvor

Srdce: maninka, levanduľa

Základ: koža

O značke

Tajomstvo úspechu značky Hugo Boss tkvie v premyslenom prístupe k požiadavkám trhu. Boss vytvára módu pre mužov s módnym cítením, mladistvým a dynamickým vzhľadom. K obrovskému úspechu značky prispela aj podpora mnohých športových aktivít. Roku 1993 bola zavedená koncepcia troch značiek: HUGO Hugo Boss, BOSS Hugo Boss a Baldessarini Hugo Boss. Na základe svojich aktivít získal Hugo Boss nezvyčajne veľkú popularitu a stal sa synonymom pánskej módy.

Boss N ° 1 (1984)

Kompozícia zložená z exotického dreva a korenia spolu s arómou citrusu a s provensalskými bylinami dodáva tejto vonnej kreácii nezameniteľný mužský charakter. Kvalitou je orientovaná na mužov s vycibreným vkusom. Čierno-biely dizajn balenia podčiarkuje exkluzivitu vône.

Hlava: bergamota, citrón, borievka.

Srdce: ruža, med, jazmín, šalvia.

Základ: cédrové drevo, tabak, pačuli, mach.

Boss Šport (1987)

Športová vôňa s moderným nádychom, extrémne pôsobivá, odvážna a farebne žiarivá rovnako ako športové oblečenie Boss. Flakón s červeným nápisom zabezpečuje nevyhnutný farebný kontrast so zeleným obalom.

Hlava: bergamota, citrón, mandarínka, aksamietnica, borievka.

Srdce: estragón, šalvia, muškát, ruža, jazmín, ľalia, klinček.

Základ: pačuli, céder, santalové drevo, ambra.

Boss Spirit (1989)

„Vôňa zajtrajška" pre muža upierajúceho pohľad k novým obzorom, pre muža s bystrou mysľou a chápajúcim srdcom.

Hlava: zelená báza paliny, čierne korenie.

Srdce: levanduľa, estragón, mandarínka, myrta, geránium, jazmín, ruža.

Základ: pačuli, santalové drevo, muškát, ambra, vanilka, mach.

Boss Elements (1995)

Muž spoznáva svoje miesto medzi nebom a zemou, konfrontácia s prírodou mu dodáva silu. Protiklady sa spájajú do dokonalého celku.

Hlava: bergamota, mandarínka, slivka.

Srdce: estragón, borievka, geránium.

Základ: santal, céder, mach, ambra, mošus.

Hugo (1995)

Je to vôňa mnohotvárna, vôňa osobnej identity. Dokonale stelesňuje elán mladých ľudí dneška. Heslom je: „Don't imitate, innovate". Flakón v tvare poľnej fľašky vyjadruje jej základnú funkciu - byť schránkou životodarnej vody.

Hlava: grapefruit, zelené jablko, tymian, bergamota, mäta, bazalka, cédrové lístky.

Srdce: jazmín, šalviové lístky, geránium, klinček, levanduľa.

Základ: jedľové drevo, mach, santalové drevo, mošus, vetiver, cédrové drevo, pačuli.

Boss Elements Aqua (1996)

Inšpiráciou na vytvorenie tejto vône bola elementárna sila vody. Je to čistá vôňa, ktorá oživuje, osviežuje a obnovuje vitalitu muža.

Hlava: citrón, palina, levanduľa.

Srdce: koriander, frézia, ihličie borovice, jamajské korenie.

Zláklad: cédrové drevo, ambra, vanilka, vetiver.

BOSS Hugo Boss - Boss N° 6 (1998)

Táto vôňa vyžaruje sebavedomie a zdôraz??uje zmyselno emocionálnu stránku mužského charakteru. Tvar flakónu sa nesie v znamení hesla „menej je viac". Nové idey, nové hodnoty, nové myslenie, nová orientácia, nové výzvy vyžadujú nový typ muža - jeho odev je elegantný a rafinovaný. Nová, preňho samozrejmá „business class", prvotriedne materiály, klasické strihy, mužná kultivovanosť. Je to vôňa, ktorá ukazuje cestu do 21. storočia.

Hlava: jablko, bergamota, škorica.

Srdce: geránium, klinček, mach.

Základ: céder, vetiver, santalové a olivové drevo.

Hugo Boss Dark Blue (1999)

Záhadnejšia stránka Huga. Muž dnes už nenosí jednu vôňu, zakaždým si vyberá podľa nálady. Toto je vôňa vytvorená pre muža so silným zmyslom pre identitu. Vôňa silná a sexi, s nádychom sviežosti, sľubuje, že omámi všetky vaše zmysly, len čo príde jej chvíľa.

Hlava: indická limetka, malabarský zázvor.

Srdce: pelargónia, cyprus, šalvia.

Základ: benzoín, olibanum, pačuli.

Boss Woman (2000)

Sebaistá, nežne zmyselná, plná energie, moderná... Taká je Boss Woman - vôňa inšpirovaná modernými a sebaistými ženami. Vystihuje dokonalú rovnováhu medzi minimalizmom a zmyselnosťou, jedinečne stelesňuje ducha novej doby.

Hlava: pomaranč, mandarínka, kumquat, ananás, kivi, mango.

Srdce: kvet mučenky, ylang-ylang, frézia, kosatec.

Základ: biele texaské cédrové drevo, santalové drevo, vanilka, mošus.

Parfumy tisícročí

Krása a štýl

Hugo Boss Boss The Scent

Majstrovské zvládanie umenia zvádzať je hlavným znakom úspešného muža BOSS. Muža, ktorého sila a sebavedomie vytvárajú neprehliadnuteľný dojem, nekontrolovane priťahujú pozornosť okolia a vytvárajú reakciu, ktorej len ťažko niekto odolá.

Celý článok


 

Video

avatar

Manžel nerád mení značky kozmetiky dakujem

...
avatar

Zmena značky panskej vône nie Hugo boss ale ACQUA DI GIO Giorgio Armani EAu DE Toilete POUR HOMME 50 ml

...