Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Parfumované vody
Hugo Boss Alive parfumovaná voda 50 ml
Popis produktu
Popis
ALIVE je ovocná a drevitá Eau de Parfum vytvorená preslávenou parfumérkou Annick Menard ako protipól k ikonickej mužskej vôni BOSS Bottled.
Radostná vôňa so silnou podpisovou stopou je navrhnutá tak, aby inšpirovala ženy k tomu, aby žili celý život naplno. Vôňa sa rozvíja prostredníctvom tónov energického jablka, ostrého čierneho ríbezlia, slivky pobozkanej slnkom a teplej škorice, ktoré pripomínajú, že život sa najlepšie žije ak sršíme energiou. Tón prírodnej madagaskarskej vanilky sa stáva symbolom tohto parfumu, symbolom radosti zo života, ktorý má žena ALIVE.
Indický Jazmín Sambac v kvetinovom srdci vône obklopuje zmysly, kde kontrastuje s tymiánom.
Tento kontrast symbolizuje schopnosť vône vybalansovať svoju intenzitu a ľahkosť k dokonalosti.
Základ vône sa opiera o mix živých a silných drevitých tónov: čínskeho cédrového dreva, krémového santalového dreva, olivového a aljašského dreva, ktoré ponúkajú upokojujúce teplo a silu, ktorá inšpiruje ALIVE ženu k životu podľa svojho tempa.
Annick hovorí: "Musíte to cítiť, nie je to len ďalšia vôňa, je to niečo mocného, zmyselného, gurmánskeho, napriek tomu elegantného a jednoduchého. Myslím, že to je ideálny "BOSS Woman".
Hlava: jablko, čierna ribezľa, slivka, škorica, madagaskarská vanilka
Srdce: Jazmín Sambac, tymián
Základ: céder, santalové drevo, olivové drevo, aljašské drevo
O značke
Tajomstvo úspechu značky Hugo Boss tkvie v premyslenom prístupe k požiadavkám trhu. Boss vytvára módu pre mužov s módnym cítením, mladistvým a dynamickým vzhľadom. K obrovskému úspechu značky prispela aj podpora mnohých športových aktivít. Roku 1993 bola zavedená koncepcia troch značiek: HUGO Hugo Boss, BOSS Hugo Boss a Baldessarini Hugo Boss. Na základe svojich aktivít získal Hugo Boss nezvyčajne veľkú popularitu a stal sa synonymom pánskej módy.
Boss N ° 1 (1984)
Kompozícia zložená z exotického dreva a korenia spolu s arómou citrusu a s provensalskými bylinami dodáva tejto vonnej kreácii nezameniteľný mužský charakter. Kvalitou je orientovaná na mužov s vycibreným vkusom. Čierno-biely dizajn balenia podčiarkuje exkluzivitu vône.
Hlava: bergamota, citrón, borievka.
Srdce: ruža, med, jazmín, šalvia.
Základ: cédrové drevo, tabak, pačuli, mach.
Boss Šport (1987)
Športová vôňa s moderným nádychom, extrémne pôsobivá, odvážna a farebne žiarivá rovnako ako športové oblečenie Boss. Flakón s červeným nápisom zabezpečuje nevyhnutný farebný kontrast so zeleným obalom.
Hlava: bergamota, citrón, mandarínka, aksamietnica, borievka.
Srdce: estragón, šalvia, muškát, ruža, jazmín, ľalia, klinček.
Základ: pačuli, céder, santalové drevo, ambra.
Boss Spirit (1989)
„Vôňa zajtrajška" pre muža upierajúceho pohľad k novým obzorom, pre muža s bystrou mysľou a chápajúcim srdcom.
Hlava: zelená báza paliny, čierne korenie.
Srdce: levanduľa, estragón, mandarínka, myrta, geránium, jazmín, ruža.
Základ: pačuli, santalové drevo, muškát, ambra, vanilka, mach.
Boss Elements (1995)
Muž spoznáva svoje miesto medzi nebom a zemou, konfrontácia s prírodou mu dodáva silu. Protiklady sa spájajú do dokonalého celku.
Hlava: bergamota, mandarínka, slivka.
Srdce: estragón, borievka, geránium.
Základ: santal, céder, mach, ambra, mošus.
Hugo (1995)
Je to vôňa mnohotvárna, vôňa osobnej identity. Dokonale stelesňuje elán mladých ľudí dneška. Heslom je: „Don't imitate, innovate". Flakón v tvare poľnej fľašky vyjadruje jej základnú funkciu - byť schránkou životodarnej vody.
Hlava: grapefruit, zelené jablko, tymian, bergamota, mäta, bazalka, cédrové lístky.
Srdce: jazmín, šalviové lístky, geránium, klinček, levanduľa.
Základ: jedľové drevo, mach, santalové drevo, mošus, vetiver, cédrové drevo, pačuli.
Boss Elements Aqua (1996)
Inšpiráciou na vytvorenie tejto vône bola elementárna sila vody. Je to čistá vôňa, ktorá oživuje, osviežuje a obnovuje vitalitu muža.
Hlava: citrón, palina, levanduľa.
Srdce: koriander, frézia, ihličie borovice, jamajské korenie.
Zláklad: cédrové drevo, ambra, vanilka, vetiver.
BOSS Hugo Boss - Boss N° 6 (1998)
Táto vôňa vyžaruje sebavedomie a zdôraz??uje zmyselno emocionálnu stránku mužského charakteru. Tvar flakónu sa nesie v znamení hesla „menej je viac". Nové idey, nové hodnoty, nové myslenie, nová orientácia, nové výzvy vyžadujú nový typ muža - jeho odev je elegantný a rafinovaný. Nová, preňho samozrejmá „business class", prvotriedne materiály, klasické strihy, mužná kultivovanosť. Je to vôňa, ktorá ukazuje cestu do 21. storočia.
Hlava: jablko, bergamota, škorica.
Srdce: geránium, klinček, mach.
Základ: céder, vetiver, santalové a olivové drevo.
Hugo Boss Dark Blue (1999)
Záhadnejšia stránka Huga. Muž dnes už nenosí jednu vôňu, zakaždým si vyberá podľa nálady. Toto je vôňa vytvorená pre muža so silným zmyslom pre identitu. Vôňa silná a sexi, s nádychom sviežosti, sľubuje, že omámi všetky vaše zmysly, len čo príde jej chvíľa.
Hlava: indická limetka, malabarský zázvor.
Srdce: pelargónia, cyprus, šalvia.
Základ: benzoín, olibanum, pačuli.
Boss Woman (2000)
Sebaistá, nežne zmyselná, plná energie, moderná... Taká je Boss Woman - vôňa inšpirovaná modernými a sebaistými ženami. Vystihuje dokonalú rovnováhu medzi minimalizmom a zmyselnosťou, jedinečne stelesňuje ducha novej doby.
Hlava: pomaranč, mandarínka, kumquat, ananás, kivi, mango.
Srdce: kvet mučenky, ylang-ylang, frézia, kosatec.
Základ: biele texaské cédrové drevo, santalové drevo, vanilka, mošus.
Parfumy tisícročí