Collistar Top Gloss Stick lesk na pery 3 ml, 02 Pearly Bronze

Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.

 
 
 

Denná súťaž

Vyhraj každý deň

Rabanne Fame

 

PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV:

0917 657 927
0917 656 803
0917 657 348

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_10 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
 
Hlavná ponuka > Líčenie > Pery > Lesky > Collistar Top Gloss Stick lesk na pery 3 ml, 02 Pearly Bronze
 

Lesky

Collistar Top Gloss Stick lesk na pery 3 ml, 02 Pearly Bronze
zväčšiť obrázok
Akcia
Ušetríte: 81 %

Collistar Top Gloss Stick lesk na pery 3 ml, 02 Pearly Bronze

(0 hodnotení)
Kód produktu:COLTGS003
Značka:Collistar
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Nedostupné
Vaša cena: 3,33 € bez DPH
4,00 € s DPH
20,70 €

Popis produktu

Popis

Žiarivý lesk na pery

Super žiarivý lesk na pery s príjemnou textúrou a výnimočným lesklým efektom obaľuje pery brilantnou farebnou vrstvou.

O značke

Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.