Collistar Tattoo Perfect Eyebrow High Precision Buildable ceruzka na obočie 2 g, 1 Cappuccino

 
 
 

Denná súťaž

vyhrajte každý deň

Baldessarini Black

Doprava ZDARMA
pri nákupe NAD 50 €!

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
 
Úvod > Hlavná ponuka > Líčenie > Oči > Očné linky > Collistar Tattoo Perfect Eyebrow High Precision Buildable ceruzka na obočie 2 g, 1 Cappuccino
 

Očné linky

Collistar Tattoo Perfect Eyebrow High Precision Buildable ceruzka na obočie 2 g, 1 Cappuccino
zväčšiť obrázok
Akcia
Ušetríte: 60 %
Collistar Tattoo Perfect Eyebrow High Precision Buildable ceruzka na obočie 2 g, 1 Cappuccino
 

Collistar Tattoo Perfect Eyebrow High Precision Buildable ceruzka na obočie 2 g, 1 Cappuccino

0 (0 hlasov)
Kód produktu:COLTPE001
Značka:Collistar
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Nedostupné
Vaša cena: 6,83 € bez DPH
8,20 € s DPH
Bežná cena: 20,50 €
:

Popis produktu

Popis

Všetky oči na obočie. Áno! Collistar nasleduje najnovší trend a uvádza veľkú vysúvaciu ceruzku s efektom tetovaného obočia. Zamatová krémová špička umožňuje prispôsobiť si intenzitu farby podľa priania, a vytvoriť tak prirodzený, alebo výrazný efekt. Výsledok? Krásne vytvarované a zvýraznené obočie, ktoré vyzerá profesionálne upravené. Pokroková konzistencia pôsobí ako tetovanie, prirodzene farbí aj prázdne a redšie miesta obočia.

O značke

Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.