BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.
Rochas Eau de Rochas Orange Horizon
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Opaľovanie
zväčšiť obrázok
Collistar Sun Linea tyčinka 9 ml, Sun Stick SPF 50
28,50 € s DPH
Popis produktu
Popis
Opaľovacia tyčinka SPF 50+ pre hypercitlivú pokožku na citlivé miesta.
Vlastnosti:
- priehľadná tyčinka
- možno použiť na špecifické oblasti ako nos, pery, jazvy a tetovania
- vodoodolná
- chráni pred pôsobením voľných radikálov
Zloženie:
- bez parfumácie
- bez silikónov
- bez alkoholu
- známych alergénov, farbív
- bez minerálnych olejov a mikroplastov
So SMART SUN PROTECTION®, inovatívnym filtračným systémom, ktorý chráni pokožku stimuláciou produkcie vitamínu D. Upokojujúce a protizápalové pôsobenie. Receptúra priateľská ku koralom.
Použitie
Aplikujte aspoň 20 minút pred vystavením sa slnečnému žiareniu na citlivé oblasti ako nos, pery, jazvy a tetovania. Opakujte podľa potreby.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.