Collistar Sun Linea tyčinka 9 ml, Sun Stick SPF 50

BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.

 
 
 

Denná súťaž

Vyhraj každý deň

Rochas Eau de Rochas Orange Horizon

 

PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV:

0917 657 927
0917 656 803
0917 657 348

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_10 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
 
Podľa značiek > Collistar > Opaľovanie > Collistar Sun Linea tyčinka 9 ml, Sun Stick SPF 50
 

Opaľovanie

Collistar Sun Linea tyčinka 9 ml, Sun Stick SPF 50

(0 hodnotení)
Kód produktu:COLSUL025
Značka:Collistar
Dodacia lehota
Dodacia lehota: 3-7 dní
Vaša cena: 23,75 € bez DPH
28,50 € s DPH

Popis produktu

Popis

Opaľovacia tyčinka SPF 50+ pre hypercitlivú pokožku na citlivé miesta.

Vlastnosti:

- priehľadná tyčinka

- možno použiť na špecifické oblasti ako nos, pery, jazvy a tetovania

- vodoodolná

- chráni pred pôsobením voľných radikálov

Zloženie:

- bez parfumácie

- bez silikónov

- bez alkoholu

- známych alergénov, farbív

- bez minerálnych olejov a mikroplastov

So SMART SUN PROTECTION®, inovatívnym filtračným systémom, ktorý chráni pokožku stimuláciou produkcie vitamínu D. Upokojujúce a protizápalové pôsobenie. Receptúra priateľská ku koralom.

Použitie

Aplikujte aspoň 20 minút pred vystavením sa slnečnému žiareniu na citlivé oblasti ako nos, pery, jazvy a tetovania.  Opakujte podľa potreby.

O značke

Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.