BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Rúže
Collistar Rossetto Puro rúž 3.5 ml, 109 Papavero Ipnotico
22,50 € s DPH 30,00 €
Popis produktu
Popis
Puro Lipstick prešiel vďaka čistému výskumu Collistar Clean Research® premenou. Výsledkom je rúž vhodný na každodenné nosenie, kedykoľvek, od rána do večera. Pretože Rossetto Puro Lipstick spája líčenie so starostlivosťou o pery – kombinuje farbu a ošetrenie, komfort a hydratáciu – vďaka čomu sú pery chránené a ženy majú zo seba dobrý pocit.
Vďaka zloženiu novej generácie už jediná vrstva rúžu vytvorí jemnú vrstvu farby, ktorá pery zahalí do univerzálnych odtieňov a odhalí všetku silu, intenzitu a čistotu pigmentov. Tieto vlastnosti inšpirovali názov rúžu Rossetto Puro Lipstick. Navyše sa vďaka inovatívnej forme rúžu Rossetto Puro Lipstick ľahko nanáša, zatiaľ čo jeho špička dokonale definuje kontúry pier.
Dostupný je v 9 odtieňoch, z ktorých všetky sú komplexné a vyvážené. Ponuku dopĺňa univerzálny balzam, ktorý predstavuje revitalizačnú, upokojujúcu a zmyslovú starostlivosť pre upokojenie pier. Tento balzam pery hydratuje a chráni bez toho, aby menil ich prirodzenú farbu.
Rúž Rossetto Puro Lipstick bez silikónov, mikroplastov a zložiek živočíšneho pôvodu obsahuje prírodnú, udržateľnú, taliansku aktívnu zložku pre obnovu štruktúry, vyhladenie a hydratáciu pier: extrakt z hrozna Aglianico, prestížnej červenej odrody pestovanej na juhu Talianska, z ktorej sa vyrábajú tie najkvalitnejšie vína (DOCG).
Rossetto Puro Lipstick je tiež bohatý na vitamín E, účinný antioxidant, a vďaka výskumu Collistar Clean Research je ochutený potravinárskym etylvanilínom, ktorý pôsobí príjemne a je bezpečný aj pri oliznutí pier.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.