BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Nechty
Collistar Puro Nail Lacquer lak na nechty 10 ml, 109 Papavero Ipnotico
10,50 € s DPH 14,00 €
Popis produktu
Popis
Lak na nechty na domáce použitie? Nikdy to nebolo jednoduchšie!
Collistar Milano predstavuje nový profesionálny lak na nechty PURO - Long-Lasting Nail Lacquer: jeho zloženie zaručuje dlhú trvácnosť, bezproblémovú aplikáciu a odlakovanie a dokonalé krytie. Intenzívne, žiarivé farby a gélový efekt vytvárajú vzhľad zdravých a krásnych nechtov. Štetec z rastlinných vlákien je navrhnutý tak, aby nabral správne množstvo laku pre precízny výsledok: zaoblený tvar vejára umožňuje lepšie prispôsobenie štetca tvaru nechtov v závislosti od použitého tlaku pri nanášaní. Zároveň bráni rozmazávaniu a zafarbeniu nechtovej kožtičky.
PURO Long-Lasting Nail Lacquer sa ľahko nanáša a okamžite zaschýna, aby ste dosiahli profesionálne výsledky aj doma!
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.