Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Séra
Collistar Pure Actives očné sérum 15 ml, Eye Contour Hyaluronic Acid Peptides Perfect Eyes
31,50 € s DPH 42,00 €
Popis produktu
Popis
Očné sérum s kyselinou hyalurónovou a peptidmi.
Elixír pre dokonalé kontúry očí s kyselinou hyalurónovou a peptidmi predstavuje inovatívnu liečbu pre tmavé kruhy pod očami, vrásky, relaxáciu očných viečok. Vzácne molekuly mladosti, ktoré vedci Collistar izolovali do formy čistých koncentrátov inšpirovaných estetickou medicínou, sú späť a spájajú najpotrebnejšie vitálne látky pre krásu očného okolia. Kyselina hyalurónová má výnimočnú schopnosť udržať vodu v medzibunkovom priestore a zachovať v pleti optimálnu úroveň hydratácie. Tetrapetid - bojuje proti opuchom a tmavým kruhom, Hexapeptid - minimalizuje a zabraňuje vráskam.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.