BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Novinky
Collistar Not Ordinary Treatment báza pod make-up 30 ml, Smooth Base
24,75 € s DPH 33,00 €
Popis produktu
Popis
NOT – Not Ordinary Treatment SMOOTH BASE je viac než len jednoduchá podkladová báza: priehľadná textúra ružového gélu je svieža, ľahká a zmyselná, v okamihu splýva s pleťou, pričom ju vyhladzuje, zjednocuje a minimalizuje vzhľad liniek a iných chybičiek krásy. Rozostrený efekt vytvára vzhľad "nahej pleti", ktorý vám umožní žiť každý deň naplno a zvýrazní vašu prirodzenú krásu namiesto toho, aby ju zakrýval. Po nanesení pomáha táto báza predĺžiť trvácnosť make-upu!
Vďaka obsahu 95% zloţiek prírodného pôvodu a 99% ošetrujúcich zložiek* podkladová báza NOT - SMOOTH BASE vytvára na pleti príjemný film, ktorý ju vyhladzuje, hydratuje a chráni len v jedinom kroku. Zloženie je obohatené tiež o udržateľnú taliansku zložku, extrakt malín, ako aj extrakt aloe vera.
•ŠETRNÉ K PLETI Zloženie podkladovej bázy NOT - SMOOTH BASE je v súlade s čistým výskumom Collistar Clean Research®: bez obsahu silikónov a živočíšnych derivátov, zloženie na vodnej báze neobsahuje ani olej, alkohol, mastenec a parfumáciu, takže je vhodné pre všetky typy pleti a vyznačuje sa optimálnou znášanlivosťou.
•BOHATÉ NA OŠETRUJÚCE ZLOŽKY Podkladovú bázu NOT – SMOOTH BASE tvorí 95% zložiek prírodného pôvodu a 99% ošetrujúcich zložiek*, pre výnimočné kozmetické výsledky. Obohatená o hydratačný a upokojujúci udrţateľný extrakt z talianskych malín, podkladová báza pomáha predchádzať poškodeniam spôsobeným oxidačným stresom a poskytuje pleti omladzujúce účinky, ako aj ochranu a nápravu DNA buniek. Zároveň obsahuje extrakt aloe vera s vynikajúcimi hydratačnými a objemovými účinkami pre efekt vyplnenej pleti.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.