Collistar Men sprchový gél 250 ml, Toning Shower Gel

 
 
 

Denná súťaž

vyhrajte každý deň

Bvlgari Omnia Crystalline

Doprava ZDARMA
pri nákupe NAD 50 €!

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
 
Podľa značiek > Collistar > Telo > Collistar Men sprchový gél 250 ml, Toning Shower Gel
 

Telo

Collistar Men sprchový gél 250 ml, Toning Shower Gel

0 (0 hlasov)
Kód produktu:COLMEN018
Značka:Collistar
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Skladom
Vaša cena: 19,58 € bez DPH
23,50 € s DPH
:

Popis produktu

Popis

Tonizujúci sprchový gél pre mužov.

Sprchový gél s inovačným zložením je obohatený o vzácne hydratačné zložky a poskytuje okamžitý pocit sviežosti. Dodáva pokožke pružnosť a dlhotrvajúcu sviežosť po celý deň.

Použitie

Vmasírujte do pokožky tela pod sprchou alebo počas kúpeľa.

O značke

Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.