Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Krémy
Collistar Men krém 50 ml, Ultra Active Anti-Age Cream
44,55 € s DPH 59,40 €
Popis produktu
Popis
Intenzívny omladzujúci krém pre mužov.
Krém s vysokým podielom aktívnych zložiek vrátane elastínu a morského kolagénu s ľahkou a nemastnou konzistenciou. Poskytuje pleti mužov celkové a intenzívne ošetrenie. Bojuje proti všetkým faktorom spôsobujúcim starnutie pleti, obnovuje jej pružnosť a pevnosť. Zloženie využíva exkluzívny kokteil vitamínov, ktoré prebúdzajú vitalitu buniek a podporujú prirodzené procesy vlastnej regenerácie pleti. Vďaka tomu pleť opäť nadobúda vitalitu a dokáže odolne a efektívne bojovať proti starnutiu. Intenzívny omladzujúci krém sa odporúča používať ráno aj večer u mužov od 40 rokov. Môže sa použiť aj na ošetrenie pleti po holení.
Použitie
Používajte ráno a/alebo večer na čistú pleť tváre.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.