Collistar Men krém 50 ml, Daily Revitalizing Anti-Wrinkle Cream 50 ml + A.Attiva7,5 ml

 
 
 

Denná súťaž

vyhrajte každý deň

kozmetický balíček Cremorlab

Doprava ZDARMA
pri nákupe NAD 50 €!

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
 
Úvod > Hlavná ponuka > Pleť > Pánska starostlivosť > Krémy > Collistar Men krém 50 ml, Daily Revitalizing Anti-Wrinkle Cream 50 ml + A.Attiva7,5 ml
 

Krémy

Collistar Men krém 50 ml, Daily Revitalizing Anti-Wrinkle Cream 50 ml + A.Attiva7,5 ml

0 (0 hlasov)
Kód produktu:COLMEN016
Značka:Collistar
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Skladom
Vaša cena: 36,67 € bez DPH
44,00 € s DPH
:

Popis produktu

Popis

Denný revitalizačný protivráskový krém pre mužov.

Špeciálny denný krém s multivitamínovým komplexom pre revitalizáciu pleti mužov pomáha predchádzať starnutiu, formovaniu vrások a mimických liniek. Vyhladzuje pleť, redukuje existujúce známky starnutia, dopomáha k obnove pružnosti a pevnosti pleti. Chráni pleť pred vonkajšími vplyvmi a znečistením. Ideálny na ranné aj večerné použitie, a tiež na ošetrenie pleti po holení. Má ľahkú, nemastnú textúru, ktorá po nanesení ihneď preniká do pleti.

Použitie

Používajte ráno a/alebo večer na čistú pleť tváre.

O značke

Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.