Collistar Men krém 50 ml, Daily Protective Supermoisturizer 50 ml + Sensitive Skins After Shave 15 ml

 
 
 

Denná súťaž

vyhrajte každý deň

kozmetický balíček Cremorlab

Doprava ZDARMA
pri nákupe NAD 50 €!

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
 
Úvod > Hlavná ponuka > Pleť > Pánska starostlivosť > Krémy > Collistar Men krém 50 ml, Daily Protective Supermoisturizer 50 ml + Sensitive Skins After Shave 15 ml
 

Krémy

Collistar Men krém 50 ml, Daily Protective Supermoisturizer 50 ml + Sensitive Skins After Shave 15 ml

0 (0 hlasov)
Kód produktu:COLMEN015
Značka:Collistar
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Skladom
Vaša cena: 30,83 € bez DPH
37,00 € s DPH
:

Popis produktu

Popis

Denný ochranný hydratačný prípravok pre mužov.

Denný hydratačný prípravok pre mužov s kyselinou hyalurónovou a vitamínom E dodáva pleti vláčnosť, vitalitu a okamžitý komfort. Jeho zloženie zabezpečuje pleti dokonalú celodennú hydratáciu v akýchkoľvek klimatických a environmentálnych podmienkach. Chráni pleť pred vonkajšími vplyvmi a znečistením. Môže sa použiť aj na ošetrenie pleti po holení. Má ľahkú, nemastnú textúru, ktorá po nanesení ihneď preniká do pleti.

Balenie obsahuje tiež balzam po holení bez alkoholu na citlivú pleť Sensitive Skins After-Shave 15 ml.

Použitie

Používajte ráno na čistú pleť tváre.

O značke

Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.