Collistar Men balzam po holení 100 ml, Sensitive Skins After-Shave 100 ml + Daily Protect.Super.30 ml

 
 
 

Denná súťaž

vyhrajte každý deň

kozmetický balíček Cremorlab

Doprava ZDARMA
pri nákupe NAD 50 €!

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
 
Úvod > Hlavná ponuka > Pleť > Pánska starostlivosť > Po holení a na holenie > Collistar Men balzam po holení 100 ml, Sensitive Skins After-Shave 100 ml + Daily Protect.Super.30 ml
 

Po holení a na holenie

Collistar Men balzam po holení 100 ml, Sensitive Skins After-Shave 100 ml + Daily Protect.Super.30 ml

0 (0 hlasov)
Kód produktu:COLMEN012
Značka:Collistar
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Skladom
Vaša cena: 32,08 € bez DPH
38,50 € s DPH
:

Popis produktu

Popis

Balzam po holení bez alkoholu na citlivú pleť.

Jemný balzam bez obsahu alkoholu bol vyvinutý pre citlivú pleť mužov s cieľom upokojiť podráždenie spôsobené holením. Neutralizuje dráždivý efekt holiaceho strojčeka a prináša okamžitú úľavu, pričom upokojuje začervenania a problémové reakcie. Obsahuje vitamíny a kyselinu hyalurónovú, ktoré pleť chránia, hydratujú, dodávajú jej celodennú vitalitu, sviežosť a vláčnosť. Pri pravidelnej aplikácii zmierňuje citlivosť pleti pri holení. Obsah: kyselina hyalurónová, alantoín, bisabolol, vitamíny A, B6 a E.

Balenie obsahuje denný ochranný hydratačný prípravok pre mužov Daily Protective Supermoisturizer v 30 ml tube.

Použitie

Po holení naneste na pleť tváre.

O značke

Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.