ZĽAVA 20% na vybrané značky - len dnes - len v eshope. Viac tu.
Rochas Eau de Rochas Orange Horizon
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Lesky
zväčšiť obrázok
Collistar Lip Gloss Volume lesk na pery 7 ml, 150 Nudo Labbra
24,00 € s DPH
Popis produktu
Popis
Lip Gloss Volume je novým leskom na pery od Collistar Milano: v okamihu zväčšuje objem pier, pričom ich hydratuje, vyhladzuje a vypĺňa s trvácnym efektom.
Príjemná gélovo-krémová textúra lesku umožňuje vrstvenie, nie je lepivá a pokrýva pery ľahkou žiarivou vrstvou farby. Farebná škála je univerzálna, zahŕňa odtiene jemné ako balzam aj výrazné ako rúž.
Dostupný v 12 odtieňoch so zrkadlovým efektom. Jednoducho sa nanáša vďaka mäkkému, príjemnému a flexibilnému aplikátoru. Špička aplikátora dokáže zachytiť akurátne množstvo farby a naniesť ho precízne na pery.
Collistar Clean Research® obohatil zloženie lesku o etyl vanilín potravinárskej kvality, ktorý sa vyznačuje dobrou znášanlivosťou s pleťou a bezpečným použitím, dokonca aj v prípade prehltnutia. Lip Gloss Volume je dermatologicky testovaný a pery nedráždi.
Pre hladšie a vyživené pery s krásnym objemom deň po dni.
Použitie
Pre zrkadlový efekt aplikujte na čisté pery.
Pre 3D efekt aplikujte lesk na matný rúž.
Pre dlhotrvácny efekt skombinujte s ceruzkou na pery.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.
Krása a štýl
NOVÁ ÉRA LÍČIACICH PRODUKTOV COLLISTAR MILANO
K prirodzenej bezchybnej pleti najviac pristanú plné žiarivé pery. Taký je najnovší trend v líčení odrážajúci taliansky prístup ku kráse: jednoduchý a neodolateľný, no a keď sa jedná o čosi významné, dokonale zvodný. Lesk na pery je nevyhnutnou súčasťou skrášľujúcej výbavy každej ženy.