ZĽAVA 20% na vybrané značky - len dnes - len v eshope. Viac tu.
Rochas Eau de Rochas Orange Horizon
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Tvár
zväčšiť obrázok
Collistar Impeccable Maxi Blush lícenka 9 g, 07 Ortensia
41,00 € s DPH
Popis produktu
Popis
Trvácna lícenka v maxi balení
Lícenka Impeccable Maxi Blusher bola pretvorená v duchu novej filozofie Collistar Clean Research®: výsledkom je hybridný skrášľujúci/ošetrujúci produkt so znášanlivým zložením, ktorý umožňuje pleti dýchať. Spolu s ostatnými produktmi línie, napríklad kompaktným púdrom Impeccable Compact Powder, je nová lícenka viacúčelová: s jej pomocou môžete pleť rozjasniť a skrášliť, alebo môžete zvýrazniť okrajové kontúry tváre. Dodá farbu líčkam a je rovnako skvelá na úpravu make-upu počas dňa. Navyše pleť nepretržite hydratuje a chráni. Vytvára bezchybný pocit a žiarivý finiš, jej textúra je príjemná a trvácna. Ľahko sa nanáša a roztiera, skrášľuje pleť dotykom farby. Pleť pôsobí od okamihu aplikácie zdravším a jednotnejším dojmom.
Pokiaľ sa jedná o balenie, prioritou číslo jedna je udržateľnosť: maxi balenie (9 gramov); obal z recyklovaného a recyklovateľného materiálu; krabičky z recyklovateľného papiera s FSC certifikátom.
DERMATOLOGICKY A OFTALMOLOGICKY TESTOVANÉ. NEKOMEDÓNNE ZLOŽENIE. VHODNÉ PRE VŠETKY TYPY PLETI VRÁTANE CITLIVEJ. TESTOVANÉ NA NIKEL*. *OBSAH NIKLU <0,001%).
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.
Krása a štýl