BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Krémy
Collistar Hand Cream krém na ruky 50 ml, Hand and Nail Gel-Cream Moisturizing
2,45 € s DPH 4,90 €
Popis produktu
Popis
Hydratačný gélový krém na ruky a nechty s kvetom broskyne.
Bohatý, delikátne parfumovaný gélový krém zahaľuje pokožku rúk a nechty do ľahkých neviditeľných "rukavíc", pričom rýchlo obnovuje optimálnu hydratáciu pokožky a zachováva ju v každom počasí. Tajomstvo krému spočíva v exkluzívnom zložení s cennými hydratačnými a ochrannými látkami - extraktom broskyňového kvetu, vitamínom B3, olejom z maslovníka a glycerínom pre vláčnu a spevnenú pokožku rúk.
Použitie
Používajte raz, alebo viackrát denne, podľa potreby. Vmasírujte do pokožky rúk od zápästia po končeky prstov. Krém sa rýchlo absorbuje a nezanecháva mastnú pokožku.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.