Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
Collistar Rigenera Smoothing Anti-Wrinkle Cream
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Krémy
Collistar Hand Cream krém na ruky 50 ml, Hand and Nail Butter Repairing
2,45 € s DPH 4,90 €
Popis produktu
Popis
Regeneračný maslový krém na ruky a nechty s kvetom jazmínu.
Krásne voňavý, extra bohatý maslový krém s výnimočným regeneračným účinkom. Pri vmasírovaní do pokožky rúk a nechtov rýchlo obnovuje optimálnu hydratáciu, pevnosť a výživu. Vďaka exkluzívnemu zloženiu, ktoré kombinuje upokojujúce účinky výťažku jazmínu a aloe vera s vysokým percentom regeneračného oleja z maslovníka je tento krém naozaj super výživný a vhodný aj ako zábal na ruky.
Použitie
Používajte denne, pričom pri aplikácii dbajte aj na okolie a povrch nechtov. Krém je vhodný aj ako výživný regeneračný zábal na ruky.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.