Zľava 20% na celý sortiment. Viac tu.
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Lesky
Collistar Gloss Rimpolpante lesk na pery 7 ml, Plumping
7,00 € s DPH 14,00 €
Popis produktu
Popis
Objemový lesk s kolagénom a oligopeptidom.
Malý technologický zázrak, ktorý pomocou efektívneho koncentrátu funkčných zložiek viditeľne zväčšuje objem pier a postupne podporuje ich plnší a krajší tvar.
Výsledok? Lesklý a žiarivý, ale nie perleťový.
Textúra? Plná, a pritom ľahká a hladká.
Zloženie obsahuje oligopeptid, ktorý stimuluje syntézu kolagénu, inovačný rastlinný kolagén, ktorý dodáva perám krajší objem a tvar a trojicu rastlinných voskov – z mimózy, jojoby a slnečnice – pre ochranu a hydratáciu pier. Zároveň obsahuje osviežujúcu zložku pre príjemný pocit na perách.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.