Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
Collistar Rigenera Smoothing Anti-Wrinkle Cream
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Podkladové bázy
Collistar Evening Brightening Face Primer báza pod make-up 30 ml
7,00 € s DPH 14,00 €
Popis produktu
Popis
Rozjasňujúca báza na tvár a oči.
Podkladová báza pod make-up, ktorá rozjasňuje a zjednocuje pleť. Zaručuje bezchybné nanesenie a dhú trvácnosť make-upu pleti a očných kontúr. Špeciálna textúra prekýva chybičky krásy, redukuje tmavé miesta a vyhladzuje pleť, zahŕňa ju absolútnou dokonalosťou. Pri aplikácii pod očné tiene zvýrazňuje intenzitu farby a žiarivosť. Báza je vhodná pre všetky typy pleti. Aplikácia: Pleť tváre - pred použitím make-upu naneste na čistú pleť. Postupujte od stredu tváre k stranám. Očné kontúry - aplikujte na okolie očí pred použitím očných tieňov.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.