Collistar Cleansers očný odličovač 150 ml, Two-Phase Make-up Removing Solution

BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.

 
 
 

Denná súťaž

Vyhraj každý deň

Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir

 

PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV:

0917 657 927
0917 656 803
0917 657 348

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_10 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
 
Hlavná ponuka > Pleť > Odličovanie a čistenie > Odličovacie prípravky > Collistar Cleansers očný odličovač 150 ml, Two-Phase Make-up Removing Solution
 

Odličovacie prípravky

Collistar Cleansers očný odličovač 150 ml, Two-Phase Make-up Removing Solution
zväčšiť obrázok
Akcia
Ušetríte: 30 %

Collistar Cleansers očný odličovač 150 ml, Two-Phase Make-up Removing Solution

(0 hodnotení)
Kód produktu:COLCLN002
Značka:Collistar
Dodacia lehota
Dodacia lehota: 3-7 dní
Vaša cena: 15,46 € bez DPH
18,55 € s DPH
26,50 €
:

Popis produktu

Popis

Dvojfázový odličovač odolného a vodeodolného make-upu na oči a pery

Výživný a regeneračný efekt. Odličovač so zložením, ktoré má optimálnu znášanlivosť a je vhodné aj pre citlivé očné okolie. V okamihu rozpúšťa všetky typy make-upu, pričom nezanecháva na pleti mastné stopy. Rešpektuje mikrobióm pleti: zloženie je obohatené o inovačnú prebiotickú aktívnu látku inulín, ktorá zachováva perfektný pomer baktérií v pleti a predchádza nerovnováhe jej mikrobiómu.

DERMATOLOGICKY A OFTALMOLOGICKY TESTOVANÉ. TESTOVANÉ NA PODIEL NIKLU (nikel < 0,0001%).

O značke

Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.