Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
Collistar Rigenera Smoothing Anti-Wrinkle Cream
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Parfumované vody
Bvlgari Man Wood Essence parfumovaná voda 60 ml
101,00 € s DPH
Popis produktu
Popis
Bvlgari Man Wood Essence spája intenzívne drevité tóny so žiarivými citrusovými akcentmi do vzrušujúceho doplnku kolekcie vôní Bvlgari Man.
Listy a konáre: životná energia
Eau de Parfum otvára žiarivá kombinácia citrusov a korenín. Kôra talianskych citrusov otvára pohľad na panorámu Stredomoria charakterizovaného osviežujúcou krajinou a vitálnym životom. Koriander evokuje nečakaný nástup horúceho dobrodružstva.
Kmeň: vnútorná sila
Vitalita úvodu vytvára priestor pre sýte mužné dreviny. Cyprus, strom, ktorý kvitne celoročne, je ako tvrdo pracujúci mestský muž. Jeho hlboká svieža aróma je zintenzívnená vôňou vetiveru z Haiti, zvoleného pre jeho obzvlášť zvodný a plný charakter.
Korene: opätovné spojenie
Tak ako srdce domova, základ vône je jedinečne hrejivý a prívetivý. Jeho dominantou je ďalší stále zelený strom, céder. Pre zintenzívnenie dymového efektu Alberto Morillas skombinoval dve rozličné techniky destilácie a purifikácie tohto dreva. Hrejivosť cédra vyzdvihol prostredníctvom živice a morských tónov. Výsledok: finálny prílev povzbudzujúcej sily.
Hlava: kôra talianskych citrusov, koriander
Srdce: cyprus, vetiver
Základ: céder, živica, morské tóny
O značke
Pôvod značky Bvlgari je v malej dedinke v oblasti Epirus v Grécku, kde zakladateľ rodiny Sotirio vytváral vzácne rytiny zo striebra. V polovici 19-teho storočia Sotirio emigroval do Talianska a otvoril si svoj prvý obchod na Via Sistina v roku 1884. S pomocou svojich synov Constantina a Giorgia slávnostne otvoril svoj prvý obchod na Via dei Condotti v roku 1905, ktorý je dodnes vlajkovou loďou všetkých predajní Bvlgari.
V prvých desaťročiach 19. storočia prejavovali obaja bratia záujem o drahé kamene a šperky a postupne si osvojovali rodinné vedomosti. Obdobie po skončení druhej svetovej vojny bolo kľúčové pre vývoj spoločnosti: bolo to v rokoch, kedy sa rodina vymanila z tvrdej disciplíny dominantnej francúzskej školy a vytvorila svoj vlastný, jedinečný štýl inšpirovaný klasicizmom starovekého Ríma, talianskej renesancie a rímskej školy zlatorytcov 19. storočia.
V 70. rokoch spoločnosť Bvlgari oslavovala medzinárodnú expanziu otvorením svojich obchodov v New Yorku, Paríži, Ženeve a Monte Carlo. Neskôr nasledovali ďalšie významné centrá Európy: Londýn, Miláno, Mníchov ako aj ďaleký východ: Hong Kong, Singapúr, Tokio, Osaka.
Značka Bvlgari - to nie sú iba šperky, ale aj hodinky, okuliare, šatky či kabelky. Do sveta vôní vstúpila spoločnosť v r. 1992. Divízia pre vône bola založená vo Švajčiarsku, podobne ako aj pre hodinky. Na všetkých jej produktoch sa odráža mimoriadny zmysel pre detail. Takmer všetky vône sú inšpirované tradíciou čaju. Čaj sa stal symbolom luxusu bez vyzývavosti, evokujúc orientálnu atmosféru, vymykajúcu sa z dnešného rytmu života a znovuobjavujúci rituál blahodárneho osvieženia ducha.
Mnoho vecí sa v priebehu doby zmenilo a dnes má Bvlgari exkluzívne obchody v najväčších mestách po celom svete. Filozofia, ktorá stojí pri zrode každého výtvoru, zrodená zo štylistickej štúdie charakterizovanej inováciou tvarov a vzorov, podčiarkujúcej štýl a eleganciu dnešnej ženy však zostala nezmenená.
Krása a štýl
Bvlgari Man Wood Essence
Zachytávajúc energiu prírody pre mestského muža, tak aby bola v súlade s jeho prostredím, Bvlgari predstavuje novú pánsku vôňu Bvlgari Man Wood Essence.