BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Parfumované vody
Bvlgari Man Terrae Essence parfumovaná voda 60 ml
101,00 € s DPH
Popis produktu
Popis
Latinské označenie Zeme, slovo “Terrae”, evokuje rímsky pôvod značky Bvlgari a DNA novej pánskej vône Bvlgari Man Terrae Essence. Neskrotná sila a energia prírody je hlboko zakorenená vo farbách a vôňach: príroda je tu veľkorysá, a na druhej strane rešpektovaná.
Alberto Morillas vo vôni vyjadril absolútnu životnú silu Zeme. Hrejivá, bohatá a inštinktívna, nová vôňa evokuje úrodnosť Zeme drevitými tónmi a vetiverom, podpisom zostaveným z autentických zložiek jedinečným spôsobom pripomínajúcim kultiváciu úrodnej pôdy. Muža, ktorý si ju zvolí, ponorí do srdca zmyslového zážitku. Vôňa odhaľuje plynulú harmóniu od hĺbky koreňov zvnútra zeme až po vrcholy stromov, pričom kombinuje podstatu s modernosťou ako nekonečný zdroj inšpirácií.
Hlava: surové bohatstvo prírody
Srdce: súčasné korene
Základ: slnkom pobozkané citrusy
O značke
Pôvod značky Bvlgari je v malej dedinke v oblasti Epirus v Grécku, kde zakladateľ rodiny Sotirio vytváral vzácne rytiny zo striebra. V polovici 19-teho storočia Sotirio emigroval do Talianska a otvoril si svoj prvý obchod na Via Sistina v roku 1884. S pomocou svojich synov Constantina a Giorgia slávnostne otvoril svoj prvý obchod na Via dei Condotti v roku 1905, ktorý je dodnes vlajkovou loďou všetkých predajní Bvlgari.
V prvých desaťročiach 19. storočia prejavovali obaja bratia záujem o drahé kamene a šperky a postupne si osvojovali rodinné vedomosti. Obdobie po skončení druhej svetovej vojny bolo kľúčové pre vývoj spoločnosti: bolo to v rokoch, kedy sa rodina vymanila z tvrdej disciplíny dominantnej francúzskej školy a vytvorila svoj vlastný, jedinečný štýl inšpirovaný klasicizmom starovekého Ríma, talianskej renesancie a rímskej školy zlatorytcov 19. storočia.
V 70. rokoch spoločnosť Bvlgari oslavovala medzinárodnú expanziu otvorením svojich obchodov v New Yorku, Paríži, Ženeve a Monte Carlo. Neskôr nasledovali ďalšie významné centrá Európy: Londýn, Miláno, Mníchov ako aj ďaleký východ: Hong Kong, Singapúr, Tokio, Osaka.
Značka Bvlgari - to nie sú iba šperky, ale aj hodinky, okuliare, šatky či kabelky. Do sveta vôní vstúpila spoločnosť v r. 1992. Divízia pre vône bola založená vo Švajčiarsku, podobne ako aj pre hodinky. Na všetkých jej produktoch sa odráža mimoriadny zmysel pre detail. Takmer všetky vône sú inšpirované tradíciou čaju. Čaj sa stal symbolom luxusu bez vyzývavosti, evokujúc orientálnu atmosféru, vymykajúcu sa z dnešného rytmu života a znovuobjavujúci rituál blahodárneho osvieženia ducha.
Mnoho vecí sa v priebehu doby zmenilo a dnes má Bvlgari exkluzívne obchody v najväčších mestách po celom svete. Filozofia, ktorá stojí pri zrode každého výtvoru, zrodená zo štylistickej štúdie charakterizovanej inováciou tvarov a vzorov, podčiarkujúcej štýl a eleganciu dnešnej ženy však zostala nezmenená.
Krása a štýl