Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Bleu kolínska voda 150 ml

 
 
 

Denná súťaž

vyhrajte každý deň

Emanuel Ungaro for Him

Doprava ZDARMA
pri nákupe NAD 50 €!

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
 
Úvod > Hlavná ponuka > Vône > Dámske > Kolínske vody > Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Bleu kolínska voda 150 ml
 

Kolínske vody

Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Bleu kolínska voda 150 ml

0 (0 hlasov)
Kód produktu:BVLEPB002
Značka:Bvlgari
Rodina vôní:Aromatické
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Skladom
Vaša cena: 118,33 € bez DPH
142,00 € s DPH
Zvoľte si variant:
Dostupné v 2 variantoch
Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Bleu kolínska voda 75 ml 75 ml
Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Bleu kolínska voda 75 ml
Názov produktu: Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Bleu kolínska voda 75 ml
Kód produktu: BVLEPB001
Dostupnosť: Nedostupné
7
Cena produktu: 87,00 €
Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Bleu kolínska voda 150 ml 150 ml
Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Bleu kolínska voda 150 ml
Názov produktu: Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Bleu kolínska voda 150 ml
Kód produktu: BVLEPB002
Dostupnosť: Skladom
53
Cena produktu: 142,00 €
:

Popis produktu

Popis

"Boli pre mňa od počiatku zjavné": hovorí Daniela Andrier o tónoch, ktoré si vybavila, keď svoje zmysly ponorila do likéru čínskeho modrého čaju z Fuji. Ako sama vraví, objavila v ňom celú záhradu rôznych aspektov... Tých, z ktorých potom poskladala novú vôňu kolekcie: Eau Parfumée au Thé Bleu.

Levanduľa - fialka - grapefruit: to všetko našlo svoje miesto v jej šálke modrého čaju. Ako krabička akvarelov, vôňa v jej mysli blízka k Eau Parfumée au Thé Vert, avšak s celkom iným podpisom.

Voňavá skladba neuveriteľne svieža a ľahká, formovaná množstvom žiarivých tónov. Hlavu tvorí levanduľa, zvolená pre jej prírodný, zahaľujúci a svieži charakter. Súlad s ňou vytvárajú lístky shiso, japonský symbol vitality s výnimočným pôsobením na zmysly.

Srdce patrí fialke, v ktorej sa prelínajú drevité aspekty. Základ je asertívny - delikátny, a pritom výrazný - presne v štýle, na ktorom si Daniela Andrier zakladala. Dodáva vôni vlhkosť, akvatickosť, slanosť a vyváženosť príznačnú pre niektoré čaje. Akord modrého čaju odkrýva svoje jemné a hlboké tóny, ktoré plynú do jedinečnej plnosti a harmónie vône.

Finále vône je ohnivé: vytvára ho bohatá dávka kosatca a pižma. Ako celok je táto vôňa zostavená z tisícky vrstiev, harmonicky kontrastných, navzájom sa prelínajúcich, vyjadrujúcich komplexnosť aróm a občas aj paradoxov, presne tak, ako to dokáže sýty čaj. Nejedná sa o opojnosť, táto sýtosť je svieža a hustá, poznamenaná tisíckou nuáns, presne ako poetické umenie čaju.

Hlava: levanduľa, lístky shiso

Srdce: fialka, akord modrého čaju

Základ: kosatec, pižmo

O značke

Pôvod značky Bvlgari je v malej dedinke v oblasti Epirus v Grécku, kde zakladateľ rodiny Sotirio vytváral vzácne rytiny zo striebra. V polovici 19-teho storočia Sotirio emigroval do Talianska a otvoril si svoj prvý obchod na Via Sistina v roku 1884. S pomocou svojich synov Constantina a Giorgia slávnostne otvoril svoj prvý obchod na Via dei Condotti v roku 1905, ktorý je dodnes vlajkovou loďou všetkých predajní Bvlgari.

V prvých desaťročiach 19. storočia prejavovali obaja bratia záujem o drahé kamene a šperky a postupne si osvojovali rodinné vedomosti. Obdobie po skončení druhej svetovej vojny bolo kľúčové pre vývoj spoločnosti: bolo to v rokoch, kedy sa rodina vymanila z tvrdej disciplíny dominantnej francúzskej školy a vytvorila svoj vlastný, jedinečný štýl inšpirovaný klasicizmom starovekého Ríma, talianskej renesancie a rímskej školy zlatorytcov 19. storočia.

V 70. rokoch spoločnosť Bvlgari oslavovala medzinárodnú expanziu otvorením svojich obchodov v New Yorku, Paríži, Ženeve a Monte Carlo. Neskôr nasledovali ďalšie významné centrá Európy: Londýn, Miláno, Mníchov ako aj ďaleký východ: Hong Kong, Singapúr, Tokio, Osaka.

Značka Bvlgari - to nie sú iba šperky, ale aj hodinky, okuliare, šatky či kabelky. Do sveta vôní vstúpila spoločnosť v r. 1992. Divízia pre vône bola založená vo Švajčiarsku, podobne ako aj pre hodinky. Na všetkých jej produktoch sa odráža mimoriadny zmysel pre detail. Takmer všetky vône sú inšpirované tradíciou čaju. Čaj sa stal symbolom luxusu bez vyzývavosti, evokujúc orientálnu atmosféru, vymykajúcu sa z dnešného rytmu života a znovuobjavujúci rituál blahodárneho osvieženia ducha.

Mnoho vecí sa v priebehu doby zmenilo a dnes má Bvlgari exkluzívne obchody v najväčších mestách po celom svete. Filozofia, ktorá stojí pri zrode každého výtvoru, zrodená zo štylistickej štúdie charakterizovanej inováciou tvarov a vzorov, podčiarkujúcej štýl a eleganciu dnešnej ženy však zostala nezmenená.