Oslávte s nami Deň matiek bestsellermi za super ceny. Viac tu.

 
 
 

Denná súťaž

Vyhraj každý deň

Montblanc Legend Blue

 

PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV:

0917 657 927
0917 656 803
0917 657 348

 
 

Najvyššia kvalita - Fann.sk

Najvyššia kvalita
100% originálne produkty

zlava za registraciu fann.sk

10% ZĽAVA
Za registráciu na eshope

Doprava zdarma fann.sk

Doprava zdarma
Pri nákupe nad 50 €

Vzorky zdarma fann.sk

2 vzorky zdarma
K nákupu v eshope

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_10 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
 
Úvod > Krása a štýl > ROCHAS GIRL
 

ROCHAS GIRL

 

Pripravené na zmenu?

 

Slovo, ktoré niečo znamená.

Prebudenie novej generácie, ktorá venuje pozornosť a uvedomuje si vlastné blaho.

Slovo ako uistenie.

Pre všetky dievčatá, ktoré zastávajú novú víziu luxusu: ohromné privilégium byť sama sebou a cítiť sa dobre – vo svojom tele, mysli i na tomto svete.

Slovo, ktoré vyzýva dnešné dievčatá, aby sa zjednotili.

Aby sa spojili a uvedomili si, že spoločne môžu budovať žiarivejšiu budúcnosť pre seba aj iných.

 

Všímavé, štedré, pozitívne aktivistky... GIRL je vyjadrením tejto generácie a jej modernej perspektívy. Vôňa, ktorá prináša len to dobré, pre jej nositeľku, pre iných, vždy a všade, a v neposlednom rade pre planétu. V jej očarujúcej stope tkvejú začiatky radostnej revolúcie...

 

Vitajte v meniacom sa svete!

VSTÚPTE DO SKUTOČNÉHO SVETA

NAVOŇAJTE SA A CÍŤTE SA DOBRE!

 

„Len pozitívna nálada”

Spoločnosť sa neustále snaží napovedať dievčatám na celom svete, čím a kým by mali byť... a to je presný opak toho byť sama sebou! S náznakom slobody v stope vône, nabáda toaletná voda GIRL  k tomu, aby povedali nie všetkým predstavám okolia a zamerali sa len na to, na čom skutočne záleží: nájsť samú seba.

 

Prvá vôňa, s ktorou sa budete cítiť na 100% dobre

Nový typ citrusovej, drevitej a kvetinovej kompozície je naozaj babskou záležitosťou. Zostavená majstrovskou parfumérkou Anne Flipo zo spoločnosti IFF, GIRL je ódou na slobodu a vlastné blaho, pričom ju tvorí vegánske zloženie s 90% zložiek prírodného pôvodu.

Je to zloženie, ktoré ihneď uvoľňuje akýkoľvek tlak vďaka extraktu neroli, ktorého relaxačné vlastnosti potvrdzujú poznatky z neurovedy*.

Táto vzácna a 100% prírodná zložka pochádza zo zodpovedného zdroja a zaručí vám dobrý pocit.

*Štúdia BRAINEMOTIONS™ vykonaná spoločnosťou IFF v roku 2020: výsledky analýzy na 20 osobách vo veku od 18 do 45 rokov.

 

Cítiť sa lepšie je fajn... Ale cítiť sa naozaj dobre je ešte lepšie!

S prvým nadýchnutím pocítite pozdvihnutie a ľahkosť vyplývajúce o sviežosti neroli, po ktorom nasleduje lahodný púčik čiernych ríbezlí a vitálne ružové korenie. Ďalší nádych prináša žiarivú expanziu svetla. Veľká kytica bielych kvetov odhaľuje svoju plnú ženskosť: žiarivé a nenapodobiteľné kvety pomarančovníka splývajú s jazmínom a mierne balzamovým charakterom orchidey. S ďalším nádychom telo zaplaví hrejivý pocit prameniaci v tónoch santalu a cédru, obohatených o dotyk vanilky.

 

STE PRIPRAVENÉ NA ZMENU?

 

„Spoločne stelesňujeme nekonečné možnosti”

 

GIRL je oslavou. Oslavou všetkých dievčat na tejto planéte, ktoré veria v svet jednotlivcov spojených do neodolateľne bohatej jednoty.

 

Reklamná kampaň: GIRL you know… It’s true!

 

Od zaznenia prvých tónov skladby Girl You Know It’s True od Milli Vanilli je jasné, že reklamná kampaň k vôni GIRL pod réžiou Laury Weaver bude jedinečná.

Popová inšpirácia, pestrý štýl, mladistvý objektív a kamera zachytávajú esenciu radosti z toho byť spolu, zjednotiť sa, a pritom si zachovať vlastnú jedinečnosť.

Je to príbeh o dievčatách, vytvorený dievčatami a pre dievčatá.

 

 

NIE JE TO vymyslený príbeh… Je to skutočný príbeh priateľstva Emmy Le Doyen – priateľky Laury Weaver a modeliek vybraných pre kampaň – Lavinie Julien a Jade.  

NIE JE TO žiadny zamotaný príbeh… Predstavuje ozajstný luxus tráviť čas s ľuďmi, ktorých milujete.

NEMÁ komplikovanú scénu… Odohráva sa v najkrajšom prostredí, aké je: v prírodnom svete, ktorý nás obklopuje, kdekoľvek sa ocitneme.

NEZOBRAZUJE photoshop, modelky sú bez retuše… Pretože radosť, priateľstvo a ženskosť nepotrebujú žiadnu korekciu ani úpravy!

 

 

VÔŇA, KTORÁ ŠÍRI DOBRO V KAŽDOM OHĽADE!

 

„Nemáme žiadnu planétu B”

 

Ale existuje komunita, ktorá sa rozhodla konzumovať inteligentne pre lepší svet. Nová, zodpovedná generácia, ktorá chce vedieť, čo nakupuje.  

 

 

GIRL má:

 

  • Minimalistické zloženie: vegánske, s 90% obsahom zložiek prírodného pôvodu, pre náročnú klientelu zameranú na prírodné látky zo zodpovedných zdrojov. Každý flakón obsahuje 39,9% koncentrát vône prírodného pôvodu vyrobený za pomoci 97,5% zelenej chémie; 100% prírodný repný alkohol, ktorý je na 94% biorozložiteľný;  100% prírodnú, čistú vodu.

 

  • Optimalizované zloženie: bez farbív, stabilizátorov, UV filtrov bežne sa nachádzajúcich vo vôňach, bez BHT a benzylsalicylátu. Zloženie je bohaté na prírodné látky, vyvinuté s cieľom minimalizovať podiel alergénov. Tento prístup k zloženiu nemá negatívny vplyv na neporušenosť vône.

 

  • Dizajn „menej je viac“: kombinuje len dve farby a logo ako manifest a symbol pôsobivého minimalizmu. Transparentné sklo evokuje úprimný postoj.

  • Ekologicky uvedomelý flakón: triezvy dizajn a nadčasové čisté línie flakónu sú dielom lokálnej produkcie: okrem uzáveru, ktorý má pôvod v Španielsku, je zvyšok flakónu 100% vyrobený vo Francúzsku. Hladký uzáver z čiastočne recyklovaného plastu dotvára flakón vyrobený zo 40% PCR(1) recyklovaného skla. Vďaka tomu sa miera uhlíkovej stopy znížila o 9% a spotreba vody klesla o 12%(2). Voľba priezračného laku na vodnej báze priniesla úsporu energie v rozmedzí  30 - 50%.

 

  • Ekologické vonkajšie balenie: vyrobené vo Francúzsku, nie je veľkolepé, avšak vyjadruje podstatu konceptu. Je vyrobené z certifikovaného papiera zo zodpovedných zdrojov.

 

  • Spoločensky zodpovedná línia vôní: Rochas venuje 1% svojich príjmov z predaja línie GIRL medzinárodnej organizácii 1% For The Planet, ktorá pomáha rôznym asociáciám pri ochrane životného prostredia.  

 

Netvrdíme, že GIRL je dokonalá. Je to vôňa, ktorá prichádza s úprimným postojom ku kráse, pričom sa snaží čerpať to najlepšie, čo priemyselná expertíza ponúka. Je odrazom životného postoja predurčeného ďalej sa rozvíjať tak, ako napredujú inovácie.

 

 

Zmena prichádza. Pamätajte na jej meno:

GIRL de Rochas

 

a jej hlavné motto = Navoňajte sa a cíťte sa dobre!

 

Toaletná voda sa predstaví v troch veľkostiach: 100 ml, 60 ml, 40 ml a 10 ml.

 

  1. PCR je skratkou pojmu “Post-Consumer Recycled”. V roku 2020 predstavila Európska sklárska federácia (“FEVE”) novú reguláciu na výpočet recyklovaného skla. Sklár, ktorý vytvoril flakón GIRL, je prvým na trhu, ktorý ponúka možnosť výroby flakónov zo 40% recyklovaného skla, čo je v súčasnosti najvyššie percento recyklovaného skla v priemysle.
  2. Pri výrobe 110.000 flakónov GIRL de Rochas.

 

FAnn parfumérie, s.r.o., Jún 2021