Oslávte s nami Deň matiek bestsellermi za super ceny. Viac tu.
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Najvyššia kvalita |
10% ZĽAVA |
Doprava zdarma |
2 vzorky zdarma |
ROCHAS GIRL |
Pripravené na zmenu?
Slovo, ktoré niečo znamená. Prebudenie novej generácie, ktorá venuje pozornosť a uvedomuje si vlastné blaho. Slovo ako uistenie. Pre všetky dievčatá, ktoré zastávajú novú víziu luxusu: ohromné privilégium byť sama sebou a cítiť sa dobre – vo svojom tele, mysli i na tomto svete. Slovo, ktoré vyzýva dnešné dievčatá, aby sa zjednotili. Aby sa spojili a uvedomili si, že spoločne môžu budovať žiarivejšiu budúcnosť pre seba aj iných.
Všímavé, štedré, pozitívne aktivistky... GIRL je vyjadrením tejto generácie a jej modernej perspektívy. Vôňa, ktorá prináša len to dobré, pre jej nositeľku, pre iných, vždy a všade, a v neposlednom rade pre planétu. V jej očarujúcej stope tkvejú začiatky radostnej revolúcie...
Vitajte v meniacom sa svete! VSTÚPTE DO SKUTOČNÉHO SVETA NAVOŇAJTE SA A CÍŤTE SA DOBRE!
„Len pozitívna nálada” Spoločnosť sa neustále snaží napovedať dievčatám na celom svete, čím a kým by mali byť... a to je presný opak toho byť sama sebou! S náznakom slobody v stope vône, nabáda toaletná voda GIRL k tomu, aby povedali nie všetkým predstavám okolia a zamerali sa len na to, na čom skutočne záleží: nájsť samú seba.
Prvá vôňa, s ktorou sa budete cítiť na 100% dobre Nový typ citrusovej, drevitej a kvetinovej kompozície je naozaj babskou záležitosťou. Zostavená majstrovskou parfumérkou Anne Flipo zo spoločnosti IFF, GIRL je ódou na slobodu a vlastné blaho, pričom ju tvorí vegánske zloženie s 90% zložiek prírodného pôvodu. Je to zloženie, ktoré ihneď uvoľňuje akýkoľvek tlak vďaka extraktu neroli, ktorého relaxačné vlastnosti potvrdzujú poznatky z neurovedy*. Táto vzácna a 100% prírodná zložka pochádza zo zodpovedného zdroja a zaručí vám dobrý pocit. *Štúdia BRAINEMOTIONS™ vykonaná spoločnosťou IFF v roku 2020: výsledky analýzy na 20 osobách vo veku od 18 do 45 rokov.
Cítiť sa lepšie je fajn... Ale cítiť sa naozaj dobre je ešte lepšie! S prvým nadýchnutím pocítite pozdvihnutie a ľahkosť vyplývajúce o sviežosti neroli, po ktorom nasleduje lahodný púčik čiernych ríbezlí a vitálne ružové korenie. Ďalší nádych prináša žiarivú expanziu svetla. Veľká kytica bielych kvetov odhaľuje svoju plnú ženskosť: žiarivé a nenapodobiteľné kvety pomarančovníka splývajú s jazmínom a mierne balzamovým charakterom orchidey. S ďalším nádychom telo zaplaví hrejivý pocit prameniaci v tónoch santalu a cédru, obohatených o dotyk vanilky.
STE PRIPRAVENÉ NA ZMENU?
„Spoločne stelesňujeme nekonečné možnosti”
GIRL je oslavou. Oslavou všetkých dievčat na tejto planéte, ktoré veria v svet jednotlivcov spojených do neodolateľne bohatej jednoty.
Reklamná kampaň: GIRL you know… It’s true!
Od zaznenia prvých tónov skladby Girl You Know It’s True od Milli Vanilli je jasné, že reklamná kampaň k vôni GIRL pod réžiou Laury Weaver bude jedinečná. Popová inšpirácia, pestrý štýl, mladistvý objektív a kamera zachytávajú esenciu radosti z toho byť spolu, zjednotiť sa, a pritom si zachovať vlastnú jedinečnosť. Je to príbeh o dievčatách, vytvorený dievčatami a pre dievčatá.
NIE JE TO vymyslený príbeh… Je to skutočný príbeh priateľstva Emmy Le Doyen – priateľky Laury Weaver a modeliek vybraných pre kampaň – Lavinie Julien a Jade. NIE JE TO žiadny zamotaný príbeh… Predstavuje ozajstný luxus tráviť čas s ľuďmi, ktorých milujete. NEMÁ komplikovanú scénu… Odohráva sa v najkrajšom prostredí, aké je: v prírodnom svete, ktorý nás obklopuje, kdekoľvek sa ocitneme. NEZOBRAZUJE photoshop, modelky sú bez retuše… Pretože radosť, priateľstvo a ženskosť nepotrebujú žiadnu korekciu ani úpravy!
VÔŇA, KTORÁ ŠÍRI DOBRO V KAŽDOM OHĽADE!
„Nemáme žiadnu planétu B”
Ale existuje komunita, ktorá sa rozhodla konzumovať inteligentne pre lepší svet. Nová, zodpovedná generácia, ktorá chce vedieť, čo nakupuje.
GIRL má:
Netvrdíme, že GIRL je dokonalá. Je to vôňa, ktorá prichádza s úprimným postojom ku kráse, pričom sa snaží čerpať to najlepšie, čo priemyselná expertíza ponúka. Je odrazom životného postoja predurčeného ďalej sa rozvíjať tak, ako napredujú inovácie.
Zmena prichádza. Pamätajte na jej meno: GIRL de Rochas
a jej hlavné motto = Navoňajte sa a cíťte sa dobre!
Toaletná voda sa predstaví v troch veľkostiach: 100 ml, 60 ml, 40 ml a 10 ml.
FAnn parfumérie, s.r.o., Jún 2021 |