Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.

 
 
 

Denná súťaž

Vyhraj každý deň

Collistar Rigenera Smoothing Anti-Wrinkle Cream

 

PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV:

0917 657 927
0917 656 803
0917 657 348

 
 

Najvyššia kvalita - Fann.sk

Najvyššia kvalita
100% originálne produkty

zlava za registraciu fann.sk

10% ZĽAVA
Za registráciu na eshope

Doprava zdarma fann.sk

Doprava zdarma
Pri nákupe nad 50 €

Vzorky zdarma fann.sk

2 vzorky zdarma
K nákupu v eshope

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_10 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
 
Úvod > Krása a štýl > Montblanc Explorer
 

Montblanc Explorer


Objavitelia to dobre vedia: dobrodružstvo nepozná hranice. Hneď ako sa vyšplhajú na nový vrchol, už rozmýšľajú nad ďalšou výzvou. Volaniu nedokážu odolať.

Po vôňach Legend Emblem uvádza Montblanc novú pánsku vôňu, ktorá skladá poklonu objavovaniu.  

Názov vône Montblanc EXPLORER bol prirodzenou voľbou: značka bola obľúbenou už medzi cestovateľmi minulého storočia, aj vďaka plniacim perám, z ktorých atrament nevytekal za žiadnych okolností a podmienok. Pokrokoví dobrodruhovia vyznávali kvalitu, ktorá je základom každého priekopníka: spoľahlivosť.

Montblanc zdieľa rovnaké hodnoty ako objavitelia, napríklad vytrvalé pátranie po dokonalosti. Dosahovanie nových vrcholov, prekonávanie konvencií a objavovanie štyroch kútov sveta. Od Južnej Afriky po Haiti, Taliansko, Nemecko, alebo Indonéziu: Montblanc EXPLORER pozýva objaviteľov na fantastickú cestu a dáva im tak príležitosť zoznámiť sa s najvzácnejšími zložkami a výrobnými metódami, v ktorých sa spája remeselná tradícia s najnovšou technológiou.

Voňavý denník cestovateľa
Pre vytvorenie vône Montblanc EXPLORER spojili svoje sily tri výnimočné talenty zo spoločnosti Givaudan: Jordi Fernandez, Antoine Maisondieu a Olivier Pescheux. Každý z nich vniesol do vône svoju expertízu špecifickej zložky a emočné skúsenosti tak parfuméra, ako aj cestovateľa. Spolu podnietili vznik inovačnej vonnej pyramídy, ktorá je pozvánkou nastúpiť na pravú objavnú expedíciu najvzácnejších tónov sveta.   

Pri vývoji tejto výnimočnej vône si parfuméri vytvorili vlastný cestovateľský denník: bergamot z Talianska, vetiver z Haiti a pačuli z Indonézie premieňa Montblanc EXPLORER na pozvánku spoznávať svet. Splynutie moderného remesla a pokrokovej technológie v novej pánskej vôni je ako nezabudnuteľné putovanie po panenských územiach v sprievode nekonvenčných, drevitých, aromatických a kožených tónov.
 
Vrchné tóny vyžarujú jas bergamotu z Talianska, ktorý odhaľuje žiarivú, energickú a optimistickú stránku srdca vône. Špeciálny bergamot s názvom OrPur® vydáva kvetinové, svieže a intenzívne povzbudzujúce tóny, ktoré vyvolávajú náhlu chuť cestovať na juh.  
 
„Táto ingrediencia je podľa mňa obzvlášť žiarivá. Je ako mladý chlapec zo Stredomoria so žiarivým úsmevom na tvári: čistý a perfektne elegantný,” hovorí Antoine Maisondieu, ktorý je veľkým fanúšikom tohto citrusového ovocia. “Bergamot je tiež ikonou Kalábrie a symbolizuje slnečnosť daného regiónu. Chceli sme nasiaknuť vôňu Montblanc EXPLORER jeho unikátnou atmosférou – radostnou, ľahkou a rafinovanou.“
 
Bergamot sprevádzajú mužné tóny šalvie v prevedení OrPur® a korenisté tóny ružového korenia taktiež v podobe OrPur®.
 
Srdce objavnej cesty sa uberá do najvzdialenejších kútov Haiti: na úplný juhozápad ostrova do regiónu Les Cayes, kde sa organickým a etickým spôsobom pestuje najrafinovanejšia forma vetiveru. Oslavovaný na celom svete, olej z vetiveru z Haiti nemá konkurenciu, pretože vyniká dymovými tónmi a tak trochu evokuje lieskový oriešok. OrPur® z vetiveru má rovnako mužný a prirodzený charakter, pretože vniká unikátnym procesom parnej destilácie. Čistá charizma bez umelého efektu.
 
„Páči sa mi skutočnosť, že pochopenie plnej sýtosti vetiveru si vyžaduje istý čas,“ vysvetľuje Olivier Pescheux. „Nie je to bežná, ani ľahko dostupná vonná zložka. Vetiver je autentický, surový a zemitý. Je to koreň plný mužných akcentov: splýva v ňom komplexnosť a drsnosť, čo vytvára dojem pravej mužnosti.“
 
V kombinácii s kožou, ktorá je pripomienkou ikonického koženého saka dobrodruha, evokuje vetiver jedinečný charakter a prirodzenú eleganciu mužov, ktorí chcú byť vždy na vrchole.  
 
Posledná zastávka nás zavedie do Indonézie, na východ od Bornea, do srdca dažďového pralesa, konkrétne na ostrov Sulawesi, aby sme sa zoznámili s novým typom pačuli neporovnateľnej kvality. Toto pačuli bolo vyvinuté exkluzívne pre vône Montblanc. Ostrá, moderná a prirodzene elegantná vôňa Montblanc EXPLORER vyplýva z tejto novej a očarujúcej drevitej štruktúry.

„Pačuli je často ústrednou zložkou mojich výtvorov, pretože dodáva vôňam sýty a komplexný charakter“, vysvetľuje Jordi Fernandez. „Neuveriteľná, na zákazku vyrobená forma pačuli dodáva paletke tónov jedinečný voňavý rozmer. Použil som ju vo vôni Montblanc EXPLORER, aby som vyzdvihol jej ikonický podpis. Zvýrazňuje tóny kože a kakaa, pričom neodhaľuje svoju zemitú stránku.“ Tak efektné, ako aj explozívne a hlboké, pačuli je v kompozícii sprevádzané ambrovým dotykom zložky Ambrofix™ a molekulou Akigalawood®, ktorá do vône postupne uvoľňuje hrejivosť. Inovačné tóny základu prenášajú elegantného objaviteľa do pozoruhodne zmyselného sveta, v ktorom je pripravený na akékoľvek dobrodružstvo.
 

Dizajn odrážajúci vkusnú eleganciu
 
Objavná cesta pokračuje v Európe odhaľovaním expertízy a dedičstva domu Montblanc: prvou zastávkou je Hamburg, historické miesto založenia značky, a ďalším je Florencia, ikonické rodisko luxusu. Unikátna vôňa si vyžaduje výnimočnú scénu a každý detail jej dizajnu je dôkazom hľadania dokonalosti značky Montblanc.   

Flakón s ochranným obalom pripomína kožu s potlačou motívu Saffiano používaného značkou od roku 1926. Tento charakteristický prvok zdobí všetky kožené výrobky Montblanc a je vyrábaný exkluzívne v Hamburgu. Dominantným prvkom flakónu je ikonická hviezda Montblanc. Ochranný návlek aj symbol sú ručne osádzané v exkluzívnej dielni Montblanc Pelleteria vo Florencii, kde sa vyrábajú aj tie najkrajšie kožené dizajny. Montblanc EXPLORER má tú česť stať sa novým výnimočným doplnkom Montblanc po boku ikonických pier. Flakón sám o sebe odráža dve polgule Zeme a pripomína množstvo destinácií objavovaných počas tejto voňavej expedície. Jeho ozdobou je emblém, ikonická hviezda Montblanc zastupujúca šesticu ľadovcov najvyššej hory Európy. Svojím predĺženým dizajnom ideálnym na cestovanie vyčnieva 30 ml balenie vône – obľúbené medzi cestovateľmi – z celej kolekcie.  

Farba, dizajn a hmotnosť uzáveru evokujú poistnú maticu krásnych veteránov. Vyzdobený hviezdou Montblanc, uzáver mužných tvarov umocňuje mužný charakter vône. 

Rafinovaný úzky dizajn vonkajšieho balenia, ktoré sa vyrába vo Francúzsku, odráža sivé stvárnenie, ktoré ladí s dizajnom flakónu. Názov EXPLORER sa vyníma v prednej časti luxusného balenia a hrdo ohlasuje nové dobrodružstvo. Logo Montblanc zdobí spodnú časť zmyselného balenia.  
 
Nadčasová komunikácia
 
Reklamný vizuál stvárnil John Balsom, známy celebritný fotograf, ktorý sa špecializuje na fotenie mužov. Kampaň zobrazuje krásu neporušenej krajiny a pravú povahu muža. Impozantné vrcholy Južnej Afriky na neho nepôsobia vystrašujúco, práve naopak, túži ich zdolať a objaviť všetky neznáme chodníky. Musíte byť pripravení stratiť sa, aby ste mohli objavovať nové horizonty. Nášho cestovateľa sprevádzajú jeho obľúbené, spoľahlivé pomôcky: cestovná mapa, jeho auto - Aston Martin Db6, kožená bunda a vôňa Montblanc EXPLORER. Jedinečný dobrodruh má vlastnú predstavu o rafinovanosti a elegancii, vďaka ktorej sa dokáže prispôsobiť všetkému, čo mu život pripraví – nielen pri objavovaní divočiny, ale aj pri zdolávaní profesionálnych výziev.  
Jeho tvár odzrkadľujúca dotyk svetla je na vizuáli otočená smerom k štítom. Ako praví objaviteľ, vždy si plánuje svoj ďalší výlet, svoju ďalšiu výzvu...
 
​​​​​​​Socio-environmentálny výrobný proces
Tak výnimočné, ako aj exkluzívne, hlavné zložky vône Montblanc ​​​​​​​EXPLORER pochádzajú z programu Sourcing for Shared Value spoločnosti Givaudan. Slávny parfumérsky dom identifikoval niekoľko zložiek významných pre skladbu vôní – ako napríklad vetiver, či pačuli – a podporuje ich lokálnu produkciu pri zachovaní podpory etických princípov a trvalo udržateľného rozvoja. Toto etické poslanie je v úplnom súlade s filozofiou Montblanc ​​​​​​​EXPLORER, v duchu ktorej cestovanie ide ruka v ruke s myšlienkou urobiť svet krajším miestom a vytvoriť krajšiu budúcnosť. Podpora lokálnych komunít sa odráža aj vo výchovných aktivitách pre budúce generácie, a tiež vo vytvorení troch knižníc pre školopovinné deti v regiónoch Buton a Katoi na ostrove Sulawesi. S nadáciou Givaudan Foundation spoločnosť INTERPARFUMS prispela k vytvoreniu týchto 3 knižníc a v súčasnosti poskytuje 489 žiakom a ich 33 učiteľom ľahší prístup ku kultúre a čítaniu. Do nových knižníc nadácia nakúpila 3.650 kníh.  
 
Parfumovaná voda 30 ml
Parfumovaná voda 60 ml
Parfumovaná voda 100 ml

FAnn parfumérie