Oslávte s nami Deň matiek bestsellermi za super ceny. Viac tu.
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Najvyššia kvalita |
10% ZĽAVA |
Doprava zdarma |
2 vzorky zdarma |
Montblanc Explorer Ultra Blue |
Pánska vôňa Montblanc Explorer Ultra Blue ohlasuje príchod nového dobrodružstva Neskrotná túžba po dobrodružstve a objavovaní muža Montblanc je vyjadrená v novej vôni inšpirovanej modrou tvárou prírody Modrá je farbou neba a morí; farbou ľadových štítov a rozsiahlych jazier. Pre každého dobrodruha je modrá vždy výzvou vydať sa na objavnú cestu. Modrá je tiež inšpiráciou novej pánskej vône Montblanc Explorer Ultra Blue, neodolateľnej pozvánky vyzbrojiť sa dobrodružnou náladou. Vôňa je najnovším doplnkom línie Montblanc Explorer, uvedenej v roku 2019 ako pocta vášni po objavovaní a už 115 rokov trvajúcej histórii sprievodcu na cestách, akým značka Montblanc je. Prichádzajúca novinka je tu, aby oslovila novú generáciu dobrodruhov a objaviteľov pripravených zanechať vo svete svoju stopu.
Energické voňavé putovanie v objatí modrej farby prírody
Óda na modrú farbu, vôňa Montblanc Explorer Ultra Blue, je oslavou prepojenia značky s prírodou. Toto prepojenie vyjadruje jedinečná kombinácia citrusových, drevitých a morských tónov, ktorá je dielom trojice talentovaných parfumérov zo spoločnosti Givaudan. Jordi Fernandez, Olivier Pescheux a Antoine Maisondieu spojili svoje nadanie, aby vytvorili originálnu vôňu pre moderného objaviteľa: muža, v ktorom sa prebúdza túžba spoznávať farebnú paletu modrej v prírode: oblohu, jazerá a hory.
Vrchné tóny vône Montblanc Explorer Ultra Blue možno opísať ako žiarivé a aromatické spojenie talianskeho bergamotu, citrusov najvyššej kvality a dotyku ružového korenia, ktoré obohacuje kompozíciu o čerstvé korenisté aspekty s drevitým podtónom. Srdce vône tvorí morský akord. Modrá akvatická hĺbka vyplýva zo zmesi citrusov, morských a vzdušných tónov. Evokuje sviežosť alpskej panorámy oviatej morským vánkom. Svieže, morské, slané a vzdušné tóny vytvárajú protiklad sivej ambre. Finálnou zastávkou voňavej cesty je ostrov Sulawesi v Indonézii, odkiaľ pochádzajú tóny základu. Pačuli najjemnejšej kvality, upravené špeciálne pre značku Montblanc, je očistené od zvyčajne temných zemitých aspektov. V základe ho dotvárajú rafinované dreviny s podtónmi kože.
Objavovať znamená odhaľovať vzácne ingrediencie a vlohy, a potom ich spájať do niečoho nového, výnimočného. Intenzívna, nekonečná a svieža cesta s Montblanc Explorer Ultra Blue sa vôňou nekončí.
Vôňa umiestnená vo flakóne odrážajúcom umelecké a rafinované zručnosti Montblanc
Dizajn dômyselného flakónu siaha k dávnej tradícii európskych umeleckých zručností so zastávkami v Nemecku, Taliansku a Francúzsku. Ručne navrhnutý vo výrobnom dome Montblanc vo Florencii, ochranný obal flakónu zdobí elegantný Saffiao motív, ktorý zdobil kožené výtvory značky už od roku 1926. Na jeho pozadí sa vyníma emblém Montblanc navrhnutý vo výrobnom centre značky v Hamburgu. Leštený biely kovový uzáver flakónu je označený vyrytým názvom Montblanc Explorer. Odhaľujúc maximálnu starostlivosť a pozornosť pre detail v dizajne i kvalite, hrubé sklo dna flakónu zdobí ikonická hviezda Montblanc, symbolizujúca šesticu ľadom pokrytých štítov švajčiarskych Álp. A keďže Montblanc Explorer Ultra Blue je vôňa venovaná dobrodruhom, nielen inšpirovaná dobrodružstvom, predstavuje sa aj v 30 ml cestovnom balení, ktoré si muž môže so sebou vziať kamkoľvek.
Vitálny portrét dobrodruha zachytený v reklamnej kampani
Nová kampaň, ktorú nafotil John Balsom, zachytáva objavný charakter muža Montblanc Explorer Ultra Blue: hrdinom je model a dobrodruh Rein Langeveld, na jeho epickej ceste, kde sa spájajú modrá farba oblohy s farbou jazera a najvyšším vrcholom Francúzskych Álp. Hory a voda, inšpirácie vône, sú tiež hrdinami tohto príbehu. Oslava otvoreného neba, dych vyrážajúcich horských panorám a čistého vzduchu vo vysokých nadmorských výškach: vizuál je pripomienkou toho, že keď v sebe nájdete dušu objaviteľa, dokážete posúvať vlastné hranice a jediným nedosiahnuteľným limitom je obloha. S vôňou Montblanc Explorer Ultra Blue píše značka novú vzrušujúcu kapitolu v dobrodružstve objaviteľa. Vyzýva k nezabudnuteľnej expedícii otvoreným priestorom, v ktorom si muž môže naplno vychutnať modré tóny prírody zachytené v tejto esencii.
Výrobný proces zameraný na sociálne a environmentálne povedomie Iniciatíva odštartovaná s uvedením debutovej vône Montblanc Explorer, čerpanie surovín z etických zdrojov zostáva naďalej prioritou aj pri zložení novej vône Montblanc Explorer Ultra Blue. Hlavné zložky pochádzajú z programu spoločnosti Givaudan s názvom Sourcing for Shared Value (Čerpanie zdrojov so zdieľanou hodnotou, pozn. prekl). Slávna spoločnosť zameraná na výrobu vôní podporuje lokálnych producentov a dohliada na etické praktiky, ako aj na udržateľný vývoj. Toto etické odhodlanie je v súlade s filozofiou línie Montblanc EXPLORER, kde cestovanie ide ruka v ruke s konceptom robiť svet krajším miestom a vytvárať žiarivejšiu budúcnosť. Táto podpora lokálnych komunít sa odráža aj v edukačných aktivitách pre budúce generácie, spomedzi ktorých možno spomenúť zriadenie troch knižníc pre školákov v regiónoch Buton a Katoi na ostrove Sulawesi.
Línia Parfumovaná voda 30 ml
FAnn parfumérie, s.r.o., máj 2021 |