ZĽAVA 20% na vybrané značky - len dnes - len v eshope. Viac tu.

 
 
 

Denná súťaž

Vyhraj každý deň

Rochas Eau de Rochas Orange Horizon

 

PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV:

0917 657 927
0917 656 803
0917 657 348

 
 

Najvyššia kvalita - Fann.sk

Najvyššia kvalita
100% originálne produkty

zlava za registraciu fann.sk

10% ZĽAVA
Za registráciu na eshope

Doprava zdarma fann.sk

Doprava zdarma
Pri nákupe nad 50 €

Vzorky zdarma fann.sk

2 vzorky zdarma
K nákupu v eshope

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_10 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
 
Úvod > Krása a štýl > Masakï Matsushïma mat; homme
 

Masakï Matsushïma mat; homme

Vône Masakï-Paris

Alternatívna voľba v oblasti selektívnych vôní.

Od roku 1999 odráža francúzsky vonný dom PANOUGE nápady exkluzívnej dvojice – víziu japonského návrhára Masakï Matsushïma a talentovanú tvorivosť francúzskeho parfuméra Jeana Jacquesa. Dokonalá spolupráca sa prejavila v unikátnej kolekcii vôní s výraznou identitou.

 

Alternatívna voľba. Svojrázny dizajn. Jedinečné vône.

Masakï-Paris odrážajú mestský štýl s prvkami minimalizmu. Unikátne flakóny so zrezanými líniami sú ako DNA značky. Sú navrhnuté samotným Masakïm a odrážajú jeho inšpiráciu japonskou kultúrou, ženami, moderným umením a cestovaním.

 

Vône Masakï-Paris sú venované tým, ktorí túžia po novom a inom vyjadrení vlastných osobností.

 

Mat; homme

Pri tvorbe novej pánskej vône sa Masakï Matsushïma inšpiroval špecifickým moderným urbanizmom veľkých japonských miest, kde architekti kombinujú surový betón v štruktúre s dotykom kultúry Zen.  

 

Mat; homme je odrazom tejto príznačnej estetiky.

 

Vôňu vytvoril francúzsky parfumér Jérôme di Marino, ktorý v súčasnosti spolupracuje s japonským módnym návrhárom. Dvojica tvorcov objavuje témy, ktoré sú podstatou značky, a pretvára ich do unikátnej vône.

 

Vôňa evokuje novú generáciu mužov, odhodlaných chrániť prostredie, v ktorom žijú, a pritom túžiacich po inováciách a modernosti.   

 

Vôňa: aromatická - drevitá – korenistá

Kontrastná vôňa s dominantnými tónmi korenín, ktoré v nej rezonujú. Citrusový úvod spája sečuánske korenie s limetkou, po ktorých nasledujú rôzne variácie živice a cédrové listy. Zmyselný dotyk škorice odráža vláčnosť kašmírového dreva v ikonickej stope.

 

Hlava: limetkový a citrónový olej, olej zo sečuánskeho korenia

Srdce: oleje zo živice, cédrových listov a levandule

Základ: škoricový olej, kašmírové drevo, šafran, olej zo skalnej ruže, olej z dreva guajaku

 

Vizuál mat; homme odráža minimalistický a nezvyčajný koncept vône.

 

Čiernobiela fotografia dodáva hĺbku vážnemu pohľadu zvodného muža. Zelená farba balenia vytvára pôsobivý kontrast s čiernobielym pozadím.

Mladý muž na vizuáli pôsobí zmyselne, silne a sebavedome. Póza, v ktorej ho vidíme, evokuje živú diskusiu alebo aktívny odraz.

Vizuál charakterizuje čistá, zmyselná a delikátna estetika.  

 

MASAKÏ MATSUSHÏMA, návrhár

 

Japonský módny návrhár súčasnej aktívnej generácie.

Vedený majstrami, akými sú Issey Miyake a Tokio Kumagai, Masakï Matsushïma vyštudoval slávnu módnu univerzitu Bunka Fashion College. V roku 1992 Masakï založil vlastnú spoločnosť Masakï Matsushïma International, ktorá predstavovala kolekcie v Paríži a v Tokiu. V roku 1994 založil spoločnosť “Masakï-Paris”, zameranú na luxusnú, na mieru vytváranú módu tak, aby odrážala japonské prvky. V novej značke návrhár ponúka sofistikované kolekcie, pričom príležitostne pracuje aj pre iné značky, alebo obchodné domy, kde ako umelecký riaditeľ predstavuje diela s avantgardným vplyvom.

 

Svoju prvú líniu vôní uviedol v roku 1999 v predajni Sephora v Tokiu, no o pár mesiacov sa vône rozšírili na významné svetové trhy. Dnes sú vône Masakï predávané vo viac ako 1.500 predajniach po celom svete.

 

 

 

JÉRÔME DI MARINO, parfumér

Parfumér s umeleckou, a tiež vedeckou dušou. Pochádza z Nice, kde najprv získal diplom z chémie, a neskôr študoval na škole vôní a kozmetiky ISIPCA, po ktorej sa zamestnal ako učeň v spoločnosti Givaudan. Rok strávil v oddelení vôní Givenchy, kde sa učil vyhodnocovať kompozície rôznych vôní. Táto práca sa ukázala ako ideálna pre neho – muža so vzťahom k prírode, pričom pri nej spoznal množstvo parfumérov a talentov. Jérôme di Marino sa v roku 2002 pridal k spoločnosti Takasago ako školiteľ vôní pod vedením Francisa Kurkdjiana. Dva roky strávil v tieni svojho mentora, ale boli to tiež dva roky, kedy sa zoznámil s precíznosťou a perfekcionizmom parfumérskej práce.  

Od roku 2017 pracuje sám ako tvorca – parfumér. V jeho práci má svoje miesto vždy umenie.

 

Jeho obľúbené suroviny: fazuľky tonky, labdánum a horké mandle.

 

Podpísal sa pod mnohé úspešné vône pre značky Agatha, Amouroud, Carven, Daniel Hechter, Elli Saab, Kenzo, Masakï Matsushïma, MCM, Première Note, či Sézanne.

 

 

 

FAnn parfumérie, s.r.o., 1.3.2020