NOVÁ VÔŇA PRE ŽENY OD CAROL LIM A HUMBERTA LEONA
Kreatívni riaditelia značky KENZO, Carol Lim a Humberto Leon, vložili svoju víziu o móde do svojej prvej spoločnej tvorby - úplne novej vône KENZO WORLD.
Svet ich očami: odvážny, spontánny, prekvapujúci, farebný a hravý…
Svet, ktorý oslavuje slobodu vyjadrenia, diverzitu a kreativitu.
Hravá a dynamická vôňa... v pravom duchu Kenzo.
Predstavujeme vôňu KENZO WORLD.
KENZO WORLD: OČAMI CAROL A HUMBERTA
"Symbol oka je jemne ženský a napriek tomu silný a pôsobivý..."
Flakón vône je potiahnutý čiernou gumou a farbou ružového zlata a opálu. Tento kreatívny mix farieb dokonale korešponduje s módou Kenzo.
“Gommato” uzáver je inšpirovaný ikonickou kabelkou KENZO Kalifornia, ktorá je zdobená šperkami z kolekcie “Kenzo EYE”, v metalovo ružovej zlatej farbe.
Neobvyklý, ale úchvatný flakón v tvare oka pritiahne pozornosť z každého uhla. Dokonale zaujme na prvý pohľad.
Patrick Li, ktorý flakón navrhol, je blízky priateľ Carol Limand a Humberta Leona. Rovnako ako oni, študoval na univerzite Berkley a pracoval v módnom biznise, predtým ako si otvoril svoje vlastné štúdio v roku 2008.
Štylizovaná metafora oka a jeho sila vás zavedie do sveta mágie. Samotná krabička je maľovaná sústredenými kruhmi, ktoré obklopujú symbol oka a vytvárajú optickú ilúziu, ktorá vás pohltí.
Svet nekonečných objavov...
Vôbec po prvý raz je názov KENZO WORLD vyrytý braillovým písmom na vrchu krabičky.
KENZO WORLD: KVETINOVÉ VZPLANUTIE
KENZO WORLD otvára náruč prívalu kvetín, od okvetných lístkov po bohatú kyticu s nádychom sladkej arómy… Vôňa je spojením jemného sladkého nektáru so šťipľavými tónmi, ktoré mu dodávajú iskru. Táto vôňa dodá energiu a zároveň pohladí dušu. Je to vôňa, ktorá má príťažlivú auru.
Parfumér Francis Kurkdjian vytvoril túto vôňu ako pravú explóziu kvetov, kde kvety získavajú úplne novú dimenziu. Ako vysnená kytica, spojenie pivoniek s kvetmi egyptského jazmínu. Podmanivý Ambroxan® vyvažuje vôňu a dodáva jej zmyselnosť a podmanivú ženskosť.
Nová vôňa KENZO WORLD dostupná od septembra 2017.
|