BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Najvyššia kvalita |
10% ZĽAVA |
Doprava zdarma |
2 vzorky zdarma |
Karl Lagerfeld Rouge |
NOVÁ EDÍCIA IKONICKEJ DÁMSKEJ VÔNE
„Móda pre nos“, tak kedysi opísal návrhár Karl Lagerfeld vôňu KARL LAGERFELD POUR FEMME EAU DE PARFUM, uvedenú na jar 2014. Žiarivú kvetinovú vôňu vyvinuli parfuméri Christine Nagel a Serge Majoullier a predstavili ju v elegantnom flakóne vyrobenom zo skla a kovu. Vôňa oslavovala jedinečný prístup Karla Lagerfelda k móde a jeho ohromnú vášeň pre tvorivosť v oblasti interiérového dizajnu, fotografie, architektúry a ďalších.
Flakón s čistými a presnými líniami a grafickým kontrastom čiernej a bielej farby vzdáva hold charakteristickým kódom presláveného módneho domu. Tieto kľúčové kódy, majstrovsky zhotovené z výnimočných surovín, odrážajú kreatívnu víziu Karla Lagerfelda a jeho posadnutosť detailmi.
Po takmer 10 rokoch sa kultový opus z portfólia vôní KARL LAGERFELD vracia s novou edíciou: KARL LAGERFELD ROUGE. Názov novej vône priamo evokuje jednu z obľúbených farieb návrhára.
Kompozícia je „jedinečná, moderná a podmanivá“. Tak ju opisuje jej tvorca, parfumér Romain Almairac zo spoločnosti Robertet. Inšpiroval sa mnohotvárnym vesmírom tvorivosti Karla Lagerfelda, v ktorom sa stretávajú rôzne dimenzie a vytvárajú fascinujúce paradoxy. Táto dualita ovplyvňuje novú parfumovanú vodu, ktorá sa zameriava na kontrast medzi klasickými inšpiráciami a modernou, avantgardnou náladou.
Vôňa sa otvára oslnivým buketom jazmínu, pomarančového kvetu a pačuli, ktorý sa potom rozvíja prostredníctvom trojice tónov broskyne, hrušky a čiernych ríbezlí. V základe sa stretávajú zahaľujúce akordy kašmírového dreva a ambroxanu s krémovou vanilkou a karamelom, ktoré vytvárajú hrejivý a jemný záver. Výsledkom je nečakaná, ale vyvážená voňavá harmónia.
Flakón charakterizujú rovnaké výrazné, nadčasové línie ako flakón originálnej vône KARL LAGERFELD POUR FEMME EAU DE PARFUM: dokonale geometrický sklenený monolit zdobí číry uzáver vynímajúci sa nad kovovým prstencom. Jedinou zmenou - aj keď zásadnou - je hypnotická červená farba, ktorá zahaľuje celý flakón. Vyvažuje ju výrazné logo KARL LAGERFELD a slovo „rouge“ znázornené moderným fontom pripomínajúcim graffiti.
Línia
Nová dámska vôňa KARL LAGERFELD ROUGE dostupná v parfumériách FAnn od marca 2024.
O ZNAČKE KARL LAGERFELD Módny dom KARL LAGERFELD zdieľa ikonickú víziu a estetiku dizajnu svojho zakladateľa Karla Lagerfelda, ktorú dotvára v modernom, pokrokovo orientovanom duchu. Značka oslavuje kolosálny odkaz tvorcu a vdychuje jeho vášeň, intuíciu a nevyčerpateľnú tvorivosť do jadra jej DNA.
Portfólio značky, ktorá ponúka klasiku inšpirovanú parížskym štýlom s rockovo elegantným prístupom, zahŕňa konfekciu pre ženy, mužov a deti, ako aj kolekciu KARL LAGERFELD JEANS, kabelky, drobné kožené výrobky, obuv, vône a okuliare. Ďalšie kategórie zahŕňajú kolekciu nábytku KARL LAGERFELD MAISON a medzinárodné projekty v oblasti hotelierstva. Kreatívnu víziu značky vedie dizajnový riaditeľ Hun Kim; ďalšími členmi rodiny KARL sú okrem iných aj ambasádor značky a produktový konzultant Sebastien Jondeau a ambasádorka pre udržateľnosť Amber Valletta.
Značka KARL LAGERFELD sa spája so svojimi zákazníkmi vo viac ako 200 predajniach po celom svete - vrátane prémiových veľkoobchodných a franšízových partnerov - s hlavnými pobočkami v Paríži, Londýne, Mníchove, Dubaji a Šanghaji. Značka má silnú digitálnu prezentáciu v Európe, na Blízkom východe, v Ázii a na svojej vlajkovej lodi KARL.COM.
V roku 2019 sa KARL LAGERFELD pripojil k Fashion Pact, celosvetovej iniciatíve na podporu udržateľnosti, ktorá sa snaží transformovať módny priemysel prostredníctvom cieľov v troch oblastiach: klíma, biodiverzita a ochrana oceánov.
FAnn parfumérie, 06.02.2024
|