Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.
Collistar Rigenera Smoothing Anti-Wrinkle Cream
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Najvyššia kvalita |
10% ZĽAVA |
Doprava zdarma |
2 vzorky zdarma |
Jean Paul GAULTIER ESSENCES DE PARFUM |
OČARUJÚCI PRÍBEH
Hovoríme o príbehu, ktorý je úplne neuveriteľný – Classique a Le Male.
Doslova šialený!
Je to príbeh o dvoch vôňach, ktoré idú v stopách svojich predchodcov Classique a Le Male, bestsellerov z dielne Jean Paul Gaultier, ktoré tentokrát tvoria niečo viac sofistikovaného. Ako charakterom vône, tak aj prezentáciou flakónu. Je to Belle Parfumerie a odvážna inovácia v jednom prevedení.
Je to neuveriteľné!
Je to príbeh značky Jean Paul Gaultier.
1/ PRÍBEH Z LABORATÓRIA
Je to kúzlo z laboratória vo vnútri dielne Jeana Paula Gaultiera, kde sa stávame svedkami zrodu toho všetkého: miesta, ktoré je bežne fungujúce, ale pritom je zázračné.
Je to presne to, čo sa deje parfumérovi pri vytváraní novej vône a flakónu. Musí zložiť pomyslenú masku, akokeby to bolo divadelné predstavenie... so svojím laboratórnym tímom si musí rozdeliť svoje úlohy.
A pipety.
A skúmavky.
A jednotlivé zahnuté trubičky.
Je to proces, kde sa siaha až k základom chémie tak, aby bola dosiahnutá explózia zmyslov až do ríše zázrakov.
Všetko, čo pôsobí nudne, sa stáva veľkou zábavou.
2/ PRÍBEH TEJTO DVOJICE
Je to dvojica, ktorú vytvoril Jean Paul Gaultier už v 90. rokoch, keď prišiel s úplne novým konceptom.
S dvojicou, ktorá nikdy nebude znudená, keď bude spolu.
S dvojicou, ktorá nás nikdy nebude nudiť.
Najviac slávna podoba vône podstúpila remix, kde ich slávni parfuméri získali potrebnú noblesu bez akejkoľvek straty na svojej legendárnej uličníckej koketérii.
Je to veľké potešenie, ktoré nenesie žiadne známky rutiny.
3/ PRÍBEH FLAKÓNU
Je to príbeh dvoch ikonických flakónov, ktoré nikdy nezostali bokom sveta módy. Siluety sa menia – rovnako ako sa mení celý svet. Classique flakón má troška menšie poprsie, ale zato troška väčšie boky. Le Male má širšie ramená a užší pás.
Kryštálové zakrivenie obidvoch flakónov vyjadruje podobu dnešnej epochy – teraz žijeme životy na hrane.
Medená minca na plechovkách je v znamení jemnejšieho zlata, takmer tenkého.
Zhrnutie: Stále je tu zachovaná signatúra JPG, ale tentoraz je ešte o stupeň lepšia.
Stále je to JEAN PAUL GAULTIER!
4/ PRÍBEH SLÁVNYCH PARFUMÉROV
Je to príbeh o nápade, ktorý hovorí, že keď niečo vonia príliš dobre, tak máte chuť až zjesť ten príjemne navoňaný vzduch.
Je to trochu jednoduchá idea, ale my ju milujeme: všetci sme tu, aby sme si snívali svoje sny a predstavy.
Je to Classique s trochu iným dizajnom. S rafinovanou striedmosťou, ktorú už poznáme, ale aj so štipkou pikantnosti, keď sa vôňa stáva ešte viac návykovejšou vďaka dlhotrvajúcej prítomnosti jazmínu a vzácnym drevinám.
Le Male s veľkou porciou pikantných citrusov (k veľkému prekvapeniu!), ktoré sa spájajú so zmyselnosťou kože a základom v podobe vzácnych drevín.
5/ PODĽA SLOV TVORCOV VÔNÍ
Daphne – Classique Essence de Parfum
Daphne hovorí, že už od samotného počiatku vzniku vône sa Classique krútila okolo troch hlavných ingrediencií: zázvoru (hlava), kvetov pomarančovníka (srdce) a vanilky (základ).
Tiež Daphne hovorí, že prepracovanie zázvorových tónov bolo kľúčové pri vytváraní novej vône Classique Essence de Parfum.
Daphne chcela vytvoriť vôňu, kde budú zázvorové tóny zachované, zvolila však trocha korenistejšiu variantu tak, aby bola ľahšieho charakteru. A preto zvolila pomoc chemických reakcií.
Hovorí, že k tomu, aby získala kvetinové tóny, ktoré by chcela, potrebuje arabský jazmín, ktorý je charakteristický pomarančovým nádychom, ktorý postupne nadobúda na svojej intenzite. Je to také veľké prekvapenie ukrývajúce sa v tejto ingrediencii!
Daphne hovorí, že laboratórna idea za týmto celým konceptom jej dáva inšpiráciu pre tóny, ktoré uspejú v súboji, či sa jedná o experimentálnu alebo gurmánsku ingredienciu. V tomto hodnotení vždy víťazí vanilka.
Daphne hovorí, že vanilka je rovnako gurmánska ako neodolateľná. A má pravdu.
Daphne Bugey v konverzácii so Sophiou Fontanelovou.
Quentin – Le Male Essence de Parfum Hovorí, že Le Male je návýkový vďaka paline a kardamómu (hlava), levanduli (srdce) a vanilke (základ). A preto sa musel rozhodnúť, akú ingredienciu ponechá a ktorú vylúči, prípadne vymení.
Quentin hovorí, že keď začal pracovať na flakóne, zameral sa na ideu vyzlečeného Le Male. Rozhodol sa, že už nebude ďalej pokračovať v motíve námorníckeho trička.
Hovorí, že keď sa pozrel na nové telo Le Male, tak ho napadla myšlienka kože. Začal teda premýšľať o práci na parfume, akoby to bola ľudská koža.
Hovorí, že chcel kožu, ktorá by bola ako semiš a hladká ako zamat.
Hovorí, že chcel niečo, čo by voňalo takmer ako koža.
Hovorí, že zvolil ako vrchnú ingredienciu kardamóm, ale prináša do vône drevité aspekty ako viac prírodné ingrediencie.
Quentin sa tu snaží ísť v ústrety úplnej čistote. Niečomu bezprostrednému a priamemu.
Hovorí, že chcel vytvoriť „esenciu s ultra šik charakterom“.
A on skutočne uspel.
Quentin Bish v rozhovore so Sophiou Fontanelovou.
|