WOOD JE DUÁLNY PROJEKT INŠPIROVANÝ CHARAKTERISTIKAMI DREVA – JEHO PEVNOSŤOU A ODOLNOSŤOU, AKO AJ KOMPLEXNOU ŠTRUKTÚROU, KTORÁ ROBÍ DREVO UNIKÁTNYM A NENAPODOBITEĽNÝM. VÝSLEDKOM TOHTO PROJEKTU JE DVOJICA NOVÝCH VÔNÍ, GREEN WOOD A RED WOOD, KTORÉ DEFINUJÚ SÚČASNÝCH MUŽOV A ŽENY
DSQUARED2: ZMYSELNÝCH, SEBAVEDOMÝCH, VERIACICH V SEBA A VLASTNÉ OSOBNOSTI.
MLADÍ A ODRÁŽAJÚCI DUCHA SÚČASNOSTI, PROTAGONISTI NOVÝCH VÔNÍ PREŽÍVAJÚ NAPLNO SVOJE VÁŠNE, ŠÍRIA DOBRÚ NÁLADU A STAVAJÚ SA ČELOM K VŠETKÉMU, ČO JE NOVÉ. TÚŽIA PO SOFISTIKOVANÝCH VÔŇACH, KTORÉ BY VYJADRILI ICH AUTENTICKOSŤ, HĹBKU A VÁŠEŇ.
„VÔŇA JE ZMYSLOVÝM ZÁŽITKOM PREZRÁDZAJÚCIM VŠETKO O VÁS A VAŠOM CHARAKTERE.
JE TO TEN NAJSVOJRÁZNEJŠÍ A NAJINTÍMNEJŠÍ ELEMENT, PRETOŽE VÁS ROBÍ ĽAHKO ROZPOZNATEĽNÝM A ODLIŠUJE VÁS OD INÝCH SPÔSOBOM, KTORÝ SA DÁ LEN ŤAŽKO POPÍSAŤ.
NOVÚ DVOJICU VÔNÍ WOOD POVAŽUJEME ZA ŠPECIÁLNY DOPLNOK, OSOBNÝ, JEDINEČNÝ, DEFINUJÚCI ŠTÝL A CHARAKTER DSQUARED2.“
DEAN A DAN CATEN
FLAKÓN A BALENIE
LINEÁRNE FLAKÓNY ZO ZELENÉHO SKLA V PÁNSKEJ VERZII VÔNE A A ČERVENÉHO SKLA V DÁMSKEJ VERZII ZDOBIA UNIKÁTNE UZÁVERY Z DREVA JASEŇA NAJVYŠŠEJ KVALITY, VYRÁBANÉ KUS PO KUSE AKO DÔKAZ REMESELNÉHO UMENIA. UZÁVERY MAJÚ V SEBE ZABUDOVANÝ PRAKTICKÝ MAGNET.
ZMES STUDENÝCH A TEPLÝCH TÓNOV MATERIÁLOV PREPOŽIČIAVA DIZAJNU ZVLÁŠTNU ZMYSLOVÚ KVALITU: DREVO MU DODÁVA PRÍCHUŤ ARCHAIZMU, DODÁVA MU SILU A ISTOTU, KÝM ŽIARIVOSŤ A ČISTOTA SKLA VYZDVIHUJÚ VZÁCNY OBSAH VNÚTRI FLAKÓNOV.
EXKLUZÍVNA MAJSTROVSKÁ ZRUČNOSŤ PRI ZHOTOVOVANÍ DNA FLAKÓNOV VYTVÁRA EFEKT ROZLIATEHO SKLA A FORMUJE VNÚTRO FLAKÓNOV DO TVARU SLZY.
VONKAJŠIE BALENIE JE ELEGANTNÉ A LUXUSNÉ, PÁNSKE SA PREZENTUJE V ZAMATOVOM ZELENOM DIZAJNE A DÁMSKE V ZAMATOVOM ČERVENOM PREVEDENÍ. MOTÍV JAVOROVÉHO LISTU, SYMBOLU MÓDNEHO DOMU DSQUARED2, JE AKO GARANCIA KVALITY, VÝSKUMU A INOVÁCIE.
GREEN WOOD, NOVÁ VÔŇA PRE NEHO
VÔŇA BEZSTAROSTNOSTI, INTENZÍVNA A ENERGICKÁ.
GREEN WOOD, NOVÁ PÁNSKA VÔŇA DSQUARED2, ODHAĽUJE ENERGIU CITRÓNA A AROMATICKÚ SVIEŽOSŤ SANTOLÍNY S VIBRUJÚCIM DOTYKOM KORENIA BOURBON, KTORÉ DODÁVA TÓNOM ELEGANTNÚ PIKANTNOSŤ.
SOFISTIKOVANÉ DREVITÉ TÓNY CÉDRA A VETIVERU SA SPÁJAJÚ S ORIGINÁLNYM AKORDOM ŽIVICE A EVOKUJÚ PRASTARÚ SÝTOSŤ VONNÝCH TÓNOV.
ZÁKLAD PONÚKA VÝRAZNÚ KOMBINÁCIU MUŽNÉHO A ZVODNÉHO ŠACHORU, HLBOKÉHO A ZMYSELNÉHO AMBROXU A PRÍJEMNE DLHOTRVAJÚCEHO PIŽMA.
RED WOOD, NOVÁ VÔŇA PRE ŇU
ŽIARIVÁ A VÝRAZNÁ VÔŇA S MODERNÝM CHARAKTEROM.
RED WOOD, NOVÁ DÁMSKA VÔŇA DSQUARED2,
SA ROZVÍJA OD PREKVAPIVO SVIEŽICH AKCENTOV RUŽOVÉHO KORENIA S DOTYKOM BRUSNÍC, KTORÉ ODHAĽUJÚ LAHODNÝ A NEODOLATEĽNÝ OVOCNÝ ROZMER VÔNE.
RAFINOVANÉ A TRANSPARENTNÉ TÓNY LIČI ZVÝRAZŇUJÚ ŽENSKÝ CHARAKTER ZAMATOVEJ A INTENZÍVNEJ RUŽE V SPRIEVODE MAGNÓLIE.
V ZÁKLADE SA PREDSTAVUJE MAGNETICKÉ SPOJENIE VLÁČNEHO PIŽMA, VITÁLNEHO A ZMYSELNÉHO CÉDRU A AMBROVÉHO DREVA.
REKLAMNÁ KAMPAŇ
SCÉNU REKLAMNEJ KAMPANE NOVÝCH VÔNÍ GREEN WOOD A RED WOOD CHARAKTERIZUJE JEMNÁ SÚHRA SILY A ZVODNOSTI.
KAMPAŇ VYTVORILA SPOLOČNOSŤ MERT & MARCUS A UMELECKÚ RÉŽIU VIEDLI DEAN A DAN CATEN.
V HLAVNÝCH ÚLOHÁCH SA AKO TVÁRE VÔNÍ OBJAVUJÚ ANNA EWERS A JULIAN SCHNEIDER.
HLAVNÍ PROTAGONISTI SÚ NA VIZUÁLOCH STVÁRNENÍ AKO VÁŠNIVÉ, ENERGICKÉ A DYNAMICKÉ POSTAVY.
ICH STRETNUTIE CHARAKTERIZUJE HRA ZMYSELNOSTI, INTENZÍVNYCH POHĽADOV A VZÁJOMNÝCH SYMPATIÍ.
PÁNSKA LÍNIA
TOALETNÁ VODA 30 ML
TOALETNÁ VODA 50 ML
TOALETNÁ VODA 100 ML
DÁMSKA LÍNIA
TOALETNÁ VODA 30 ML
TOALETNÁ VODA 50 ML
TOALETNÁ VODA 100 ML
NOVÉ VÔNE DSQUARED2 GREEN WOOD A RED WOOD NÁJDETE V PREDAJI OD MARCA 2020.
FAnn parfumérie, s.r.o., 1.3.2020 |