Bestsellery za skvelé ceny. Viac tu.

 
 
 

Denná súťaž

Vyhraj každý deň

Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir

 

PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV:

0917 657 927
0917 656 803
0917 657 348

 
 

Najvyššia kvalita - Fann.sk

Najvyššia kvalita
100% originálne produkty

zlava za registraciu fann.sk

10% ZĽAVA
Za registráciu na eshope

Doprava zdarma fann.sk

Doprava zdarma
Pri nákupe nad 50 €

Vzorky zdarma fann.sk

2 vzorky zdarma
K nákupu v eshope

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_10 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
 
Úvod > Krása a štýl > Ermanno Scervino
 

Ermanno Scervino

Módny dom Ermanno Scervino vstupuje do sveta parfumov výtvorom, ktorý vyjadruje hodnoty značky. Trojica majstrov parfumérov sa podieľala na vývoji vône, ktorá v ženách vyvolá tie najkrajšie pocity, odhalí množstvo rôznych aspektov a ktorá sa tak stáva unikátnym výtvorom.

Módny dom

V srdci tvorivosti je krása Made in Italy

Módny dom Ermanno Scervino je výsledkom dlhoročného sna. "Už ako chlapca ma priťahoval svet krásy a estetiky", hovorí Ermanno Scervino, tvorivý riaditeľ spoločnosti. "Zvykli sme letá tráviť v Forte dei Marmi a na Azúrovom pobreží, v zime sme zase navštevovali Cortinu. Tieto miesta boli vždy preplnené slávnymi divami Talianska a Hollywoodu, mohli ste tu stretnúť Monicu Vitti, Sophiu Loren, Elizabeth Taylor či Kim Novak. Sníval som o tom, že by som sa stal tým, kto oblieka tieto nádherné, talentované a neopakovateľné ženy."

V roku 2000, v spolupráci s Tonim Cervinom, ktorý je aktuálnym výkonným riaditeľom spoločnosti, vo Florencii predstavili módny dom Ermanno Scervino a dávny sen zakladateľa sa premenil na skutočnosť.

Sídlom módneho domu sa stala Florencia, hlavné mesto Toskánska. Práve Florencia reprezentuje tradičné hodnoty krajčírskeho umenia a remesla – poznatky, skúsenosti, pokrok a technické zručnosti, ktoré sa stali základom estetických ideí Ermanna Scervina a ktoré mu umožnili vytvoriť štýl, aký oslnil najkrajšie a najúspešnejšie ženy sveta. Štýl Ermanna Scervina znovu objavuje koncept prêt-à-porter, pričom ho rozvíja do nového konceptu couture-à-porter. Jeho módna tvorba je rafinovaná do posledného detailu. Stáva sa manuálom dokonalosti, ktorá sa neprestajne vyvíja a drží krok s dobou, pričom ju charakterizuje inovačnosť a úsilie napredovať.

V sídle spoločnosti, ktorá sa nachádza v extraviláne Florencie, sa na procese módnej tvorby podieľa vyše 350 ľudí. Od výberu kvalitných materiálov, cez náčrty, testovanie návrhov na modelkách až po predvedenie kolekcií na módnych prehliadkach, všetky štádiá vývoja sú pod prísnym dohľadom módneho návrhára a jeho najbližšieho tímu spolupracovníkov. Úspech značky je zjavný: za 18 rokov od jej vzniku je módny dom prezentovaný celosvetovo v 48 butikoch Ermanno Scervino.

 

Žena Ermanno Scervino

V službách ženskej krásy

"Pracujem v službách ženskej krásy", opisuje svoju profesiu módny návrhár. Zameriava sa na zmyselnosť, avšak nie vulgárnosť, na eleganciu, pôvab, dynamiku a rozhľad súčasných žien. Jeho zákazníčkou môže byť podnikateľka, ale aj matka, či hviezda z červeného koberca. Ermanno Scervino navrhuje šaty tak, aby vyzdvihol silné stránky ženy, ktorá si ich oblieka. "Nemám jednu konkrétnu múzu. Skôr sa sústreďujem na typológiu žien, na silné osobnosti s výrazným vlastným štýlom, ktorý si však volia pre zvýraznenie vlastného charakteru. Najsilnejším motorom mojej tvorby nie je navrhovať šaty pre jeden typ ženy, ale pre všetky ženy, ktoré chcú zvýrazniť svoj vlastný štýl." Vo svete je veľa žien, ktorým tento prístup k módnej tvorbe vyhovuje a obliekajú sa do značky Ermanno Scervino: Amal Clooney, Nicole Kidman, Angelina Jolie, Rania di Giordania, a mnohé ďalšie. Tieto ženy teraz získajú možnosť dotvoriť svoj vzhľad prvou vôňou módneho domu, na ktorej sa podieľal Ermanno Scervino so spoločnosťou Mavive.

 

Vôňa

Debut

Mavive Spa, historická spoločnosť s benátskym pôvodom, podpísala celosvetovú licenčnú zmluvu so značkou Ermanno Scervino na vyvinutie konceptu, esencie a balenia pre debutovú vôňu módneho domu z Florencie.  

Prvá vôňa sa exkluzívne predstavila na obchodnom veľtrhu v Cannes v roku 2019.  

Flakón

Poklona krajčírskemu remeslu

Ermanno Scervino vstupuje do sveta vôní exkluzívnym výtvorom, ktorý svojím dizajnom evokuje hodnoty značky. Exkluzívny a ikonický flakón je odrazom krajčírskeho remesla aj umeleckej tvorivosti typickej pre módny dom. Pozornosť detailom evokuje unikátny uzáver, ktorý sa pohráva s kontrastmi - transparentný povrch odhaľuje srdce uložené ako šperk.

Nahý tón organtínovej stuhy, jeden z najcennejších materiálov používaný v mnohých návrhoch značky Ermanno Scervino, obklopuje hrdlo flakónu. Vonkajšie balenie je vyrobené z vzácneho papiera, ktorý svojou štruktúrou pripomína látku a evokuje tak umeleckú tvorbu, ako aj dôkladný zmysel pre luxus. Delikátny nahý odtieň dotvárajú červené a kovové detaily pripomínajúce dizajn flakónu.  

 

Vôňa

Trojica parfumérok zložila poctu ženskosti Ermanno Scervino

V pozadí vône vyžarujúcej ženskosť módneho domu Ermanno Scervino je trojica tvorivých žien. Tri parfumérky, ale hlavne tri ženy - Mathilde Bijaoui, Julie Massé a Véronique Nyberg - sa podujali na spoluprácu s cieľom vytvoriť unikátnu vôňu, ktorá by spájala ich jedinečný talent a tvorivosť do ikonického a nadčasového ženského podpisu.  

„Dalo by sa povedať, že skladať vôňu je ako vytvárať šaty: miešate a dolaďujete materiály, upravujete zloženie, a neprestajne ho dotvárate, pokiaľ nie je presne tým, aké ste si predstavovali. A samozrejme, pokiaľ má ten správny štýl! Naozaj verím, že vôňa je finálnym dotykom perfektného outfitu“, hovorí Julie Massé.

Zdrojom inšpirácie pre prvú vôňu Ermanno Scervino sa stali noblesné suroviny talianskej parfumérskej tradície. Výsledkom je Eau de Parfum, prekvapivý výtvor s nadčasovým charakterom.

„Ermanno Scervino má inovačný postoj k móde. Hrá sa s rôznymi materiálmi v jednom kuse oblečenia: svieži ľahký hodváb, hrejivá vlna, delikátny kašmír... Táto jeho vlastnosť nás inšpirovala vytvoriť vôňu odrážajúcu viaceré štruktúry. Jeho tvorba je navyše absolútne ženská a moderná. Preto sme si vybrali suroviny, ktoré by tieto charakteristiky preniesli do vône a výsledok sa stal ikonickým vyjadrením Ermanna Scervina“, vysvetľuje Véronique Nyberg.

Plná rôznych aspektov, inovačných a nečakaných kontrastov, táto parfumovaná voda je zmesou elegantných a návykových látok.

 

„Kľúčom je dodať vôni tú správnu štruktúru. V tejto parfumovanej vode sa nám to podarilo od hlavy po základ. Zamatové lupienky tuberózy, po ktorých nasleduje gurmánska Gianduia, vyznievajú vláčne aj sýto. Základ, ktorý je zmesou drevín, vanilky a pižma, pôsobí hladko a hrejivo. Táto vôňa vyžaruje neskutočné množstvo pocitov, dodáva Mathilde Bijaoui.

 

Hlava

Vôňa sa otvára gurmánskymi tónmi vláčneho akordu čokolády Gianduia splývajúcej s vzácnymi bielymi kvetmi.

Esencia neroli, Zelená mandarínka, Akord Gianduia

 

Srdce

Gurmánske a kvetinová príťažlivosť, ktorej hlavnou zložkou je tuberóza so svojou jedinečnou a neodolateľnou vôňou.

Absolút tuberózy, Kokosová esencia, Neo Jungle™, Absolút jazmínu

Esencia džungle Jungle Essence™
 je exkluzívnou zložkou parfumérskeho domu Mane, odrážajúcou spojenie kvetín a ovocných prvkov.

 

Základ

Orientálny a drevitý základ zvýrazňuje zmyselný charakter vône.

Absolút vanilky, Kašmírové drevo, Biele pižmoň

 

 

Rituál krásy

Hodvábny sprchový krém. Hydratačné a antioxidačné častice ružového kremeňa spolu s extraktom ruže pokožku tela ošetrujú, dodávajú jej pocit komfortu a zahaľujú ju do krásnej vône s celodenným účinkom.  

Hodvábne telové mlieko. Pôžitok pre všetky zmysly v podobe textúry s hodvábnym dotykom. Zloženie obohatené o olej z maslovníka, púder z ružového kremeňa a extrakt ruže dodáva okamžitú výživu a hĺbkovú hydratáciu aj veľmi suchej a dehydrovanej pokožke.

 

Línia:

Parfumovaná voda 30 ml

Parfumovaná voda 50 ml

Parfumovaná voda 100 ml

Hodvábny sprchový krém 200 ml

Hodvábne telové mlieko 200 ml

 

 

FAnn parfumérie, s.r.o., 1.3.2020