BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.
Rochas Eau de Rochas Orange Horizon
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Najvyššia kvalita |
10% ZĽAVA |
Doprava zdarma |
2 vzorky zdarma |
ck2 #the2ofus |
SVIEŽA, HREJIVÁ, ELEKTRIZUJÚCA!ck2 je vôňa dvoch tvárí, ktorá vyvažuje dve protichodné sily: úder pikantnej elektrizujúcej sviežosti a hrejivosti príťažlivých drevín. Charakteristická vôňa pre mestskú, alternatívnu, novú sviežosť. Dva svety vôní, zmiešané a napriek tomu v pohode a prirodzene sa spojili dohromady a vytvorili nezáväzné intímne a kontrastné spojenie. Koncept – vzrušenia #the2ofus20 rokov po kultovom uvedení ck ONE sa vracia s hymnou pre Generáciu Y, ktorá oslavuje život dnešnej mládeže: odvážne, slobodné, rozmanité, vzrušujúce zážitky sú umocnené spojením medzi dvoma ľuďmi. Stretávame sa bez stereotypov a bez nutnosti prispôsobenia sa; mladé spojenie medzi dvoma ľuďmi na oslavu rozdielov, ktoré robia naše spojenie bohatším a definujú to, čo z náš robí nás”. VZRUŠENIE zo života, VZRUŠENIE z mladosti, keď sme #the2ofus. Vôňa: mestská drevitá sviežaHlava: wasabi, mandarínka, lístky fialky Srdce: mokré kamienky, kosatec, ruže Základ: santalové drevo, vetiver, kadidlo Flakón –navrhnutý pre #the2ofusck2 reinterpretuje minimalizmus a umenie tým, že vás pozve, aby ste sa pozreli cez priehľadný flakón a „zažili“ vôňu pred jej použitím. Genderová neobmedzenosť vône CK2 je vyjadrená dvojdielnym designom spojujúcim mužské a ženské prvky. Samotnú vôňu uchováva elegantne zaoblená nádoba zo skla ukončená pevným štorcovým uzáverom, ktorý umožňuje postaviť flakón dnom nahor. Ako flakón, tak uzáver idú nad rámec klasického flakónu vône a vytvárajú tak dokonalú synchronizáciu a prepojenosť dvoch objektov, veľmi podobné spojeniu dvoch ľudí. Flakón má čistý, priehľadný a futuristický design, ktorý je cool a genderovo neobmedzený.
Minimalistický design vonkajšej krabičky zobrazuje každý aspekt flakónu ukrytého vo vnútri, zatiaľ čo postoj „čo vidíte, to dostanete“ vyzdvihuje autenticitu a remeselnú zručnosť flakónu a vrchnáku. Krabička nepodlieha dnešnej stále rastúcej high-tech sfére, zostáva verná zásadám minimalizmu, ktorý tvorí základ DNA tejto značky.
Reklamná kampaň – príbehy o #the2ofus
Reklamnú kampaň ck2 nafotil uznávaný fotograf Ryan Mc Ginley, ktorého nekompromisná, kontroverzná a reálna vízia dokonalo doplňuje spontánnosť a vzrušenie ck2.
Reklama tvorivým spôsobom predstavuje štyri príbehy, ktoré sa pretínajú v neočakávaných miestach a tým vytvárajú autentické odozvy medzi letmými pohľadmi a rôznymi typmi chúťok alebo príťažlivosti, ktoré sú pre páry tak typické. Na pozadí mestských a prírodných prostredí rozohrávajú štyri páry oduševnené, surové a vášnivé príbehy dnešnej mládeže. Veľavravné prepojenie zdôrazňuje vzrušenie zo života zdieľaného medzi dvoma ľuďmi a zosilňuje jedinečnosť každého vzťahu v našich životoch zdieľaných cez mozaiku skúseností a emócii, ktoré v konečnom dôsledku definujú to, kto sme.
Údaje k reklamnej kampani:
|