Denná súťaž

Vyhraj každý deň

Lacoste L.12.12 rose

 

PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV:

0917 657 927
0917 656 803
0917 657 348

 
 

Najvyššia kvalita - Fann.sk

Najvyššia kvalita
100% originálne produkty

zlava za registraciu fann.sk

10% ZĽAVA
Za registráciu na eshope

Doprava zdarma fann.sk

Doprava zdarma
Pri nákupe nad 50 €

Vzorky zdarma fann.sk

2 vzorky zdarma
K nákupu v eshope

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_10 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
 
Úvod > Krása a štýl > 2 WOOD, NOVÁ VÔŇA DSQUARED2
 

2 WOOD, NOVÁ VÔŇA DSQUARED2

2 WOOD, nová vôňa DSQUARED2 pre neho aj pre ňu

Je inšpirovaná vlastnosťami dreva – pevného a odolného materiálu s komplexnou štruktúrou, ktorá robí drevo unikátnym a nenapodobiteľným materiálom.

Rovnaké charakteristiky vložili tvorcovia DSQUARED2 aj do novej vône 2 WOOD, ktorá definuje moderné ponímanie muža a ženy z pohľadu DSQUARED2: zmyselných, dôverujúcich vlastným schopnostiam a vlastným osobnostiam.

Mladí protagonisti tejto vône prekypujú životom, užívajú si vášne, ktoré život prináša, dobrú náladu a otvorenosť voči novým impulzom. túžia po sofistikovanej esencii, ktorá by vystihla autentickosť, hĺbku a vášeň, ktoré ich definujú.

 

FLAKÓN A BALENIE

Lineárny flakón z priehľadného skla.

2 WOOD charakterizuje tiež unikátny uzáver vyrobený z jaseňa vysokej kvality a odzrkadľuje značnú mieru remeselnej zručnosti, ktorá sa už takmer vytratila z dizajnérstva flakónov. Uzáver je zároveň magnetický.

Dizajn kombinuje zmes teplých a studených materiálov, ktoré si zachovávajú svoje zmyslové kvality. Drevo ako materiál s archaickou príchuťou prepožičiava flakónu pevnosť a odolnosť, kým žiarivé a priezračné sklo v kombinácii s hliníkovými prvkami zdôrazňuje vzácnosť tekutiny vo vnútri flakónu.

Exkluzívne tvarované dno flakónu formuje jeho ďalšie línie a vytvára dojem ampulky, v ktorej je vôňa umiestnená.

Vonkajšie balenie je elegantné a ozdobené javorovým listom, nezameniteľným symbolom módneho domu DSQUARED2, ktorý je tiež symbolom kvality, výskumu a inovácie značky.

 

Vôňa bezstarostnosti, intenzívna a energická.

Neodolateľne svieže a žiarivé akcenty dvojice vzácnych druhov citróna zvýrazňuje vo vôni pulzujúci charakter ružového korenia, získaný najpokrokovejšou technológiou extrakcie, bez vážneho environmentálneho dopadu.

Moderné a charizmatické tóny drevín nastupujú s tónmi vetiveru zo zodpovedných zdrojov v haiti, ako aj s tónmi virgínskeho a aljašského cédru, poznamenanými sviežim a aromatickým dotykom. Kompozíciu drevín dotvára živicový charakter bielej jedle.

V základe sa objavujú návykové ambrové a pižmové tóny s exkluzívnou molekulou vulkánu, ktorý do vône vnáša minerálny aspekt a neuveriteľnú trvácnosť. Rastlinná ambra obohacuje vôňu o nezameniteľnú hĺbku a záhadný charakter.

 

Rodina vôní:  drevito-citrusová

 

Reklamná kampaň

Jemná súhra sily a zvodnosti, to je hlavná téma kampane k novej vôni 2 WOOD od DSQUARED2.

Tvorcom kampane je spoločnosť Mert & Marcus, umeleckej réžie sa chopili Dean a Dan Caten,  hrdinov vône stvárnili Anna Ewers a Julian Schneider.

Dokonale prepojená dvojica odráža vášeň, energiu a dynamiku. Ich stretnutie je hrou zmyselnosti, intenzívnych pohľadov a vzájomnej náklonnosti.

 

FAnn parfumérie, s.r.o., Jún 2021