|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Najvyššia kvalita |
10% ZĽAVA |
Doprava zdarma |
2 vzorky zdarma |
2 WOOD, NOVÁ VÔŇA DSQUARED2 |
2 WOOD, nová vôňa DSQUARED2 pre neho aj pre ňu Je inšpirovaná vlastnosťami dreva – pevného a odolného materiálu s komplexnou štruktúrou, ktorá robí drevo unikátnym a nenapodobiteľným materiálom. Rovnaké charakteristiky vložili tvorcovia DSQUARED2 aj do novej vône 2 WOOD, ktorá definuje moderné ponímanie muža a ženy z pohľadu DSQUARED2: zmyselných, dôverujúcich vlastným schopnostiam a vlastným osobnostiam. Mladí protagonisti tejto vône prekypujú životom, užívajú si vášne, ktoré život prináša, dobrú náladu a otvorenosť voči novým impulzom. túžia po sofistikovanej esencii, ktorá by vystihla autentickosť, hĺbku a vášeň, ktoré ich definujú.
FLAKÓN A BALENIE Lineárny flakón z priehľadného skla. 2 WOOD charakterizuje tiež unikátny uzáver vyrobený z jaseňa vysokej kvality a odzrkadľuje značnú mieru remeselnej zručnosti, ktorá sa už takmer vytratila z dizajnérstva flakónov. Uzáver je zároveň magnetický. Dizajn kombinuje zmes teplých a studených materiálov, ktoré si zachovávajú svoje zmyslové kvality. Drevo ako materiál s archaickou príchuťou prepožičiava flakónu pevnosť a odolnosť, kým žiarivé a priezračné sklo v kombinácii s hliníkovými prvkami zdôrazňuje vzácnosť tekutiny vo vnútri flakónu. Exkluzívne tvarované dno flakónu formuje jeho ďalšie línie a vytvára dojem ampulky, v ktorej je vôňa umiestnená. Vonkajšie balenie je elegantné a ozdobené javorovým listom, nezameniteľným symbolom módneho domu DSQUARED2, ktorý je tiež symbolom kvality, výskumu a inovácie značky.
Vôňa bezstarostnosti, intenzívna a energická. Neodolateľne svieže a žiarivé akcenty dvojice vzácnych druhov citróna zvýrazňuje vo vôni pulzujúci charakter ružového korenia, získaný najpokrokovejšou technológiou extrakcie, bez vážneho environmentálneho dopadu. Moderné a charizmatické tóny drevín nastupujú s tónmi vetiveru zo zodpovedných zdrojov v haiti, ako aj s tónmi virgínskeho a aljašského cédru, poznamenanými sviežim a aromatickým dotykom. Kompozíciu drevín dotvára živicový charakter bielej jedle. V základe sa objavujú návykové ambrové a pižmové tóny s exkluzívnou molekulou vulkánu, ktorý do vône vnáša minerálny aspekt a neuveriteľnú trvácnosť. Rastlinná ambra obohacuje vôňu o nezameniteľnú hĺbku a záhadný charakter.
Rodina vôní: drevito-citrusová
Reklamná kampaň Jemná súhra sily a zvodnosti, to je hlavná téma kampane k novej vôni 2 WOOD od DSQUARED2. Tvorcom kampane je spoločnosť Mert & Marcus, umeleckej réžie sa chopili Dean a Dan Caten, hrdinov vône stvárnili Anna Ewers a Julian Schneider. Dokonale prepojená dvojica odráža vášeň, energiu a dynamiku. Ich stretnutie je hrou zmyselnosti, intenzívnych pohľadov a vzájomnej náklonnosti.
FAnn parfumérie, s.r.o., Jún 2021 |