Jimmy Choo Urban Hero

 
 
 

Denná súťaž

vyhrajte každý deň

Salvatore Ferragamo Signorina Ribelle

Doprava ZDARMA
pri nákupe NAD 50 €!

 
 

Najvyššia kvalita - Fann.sk

Najvyššia kvalita
100% originálne produkty

zlava za registraciu fann.sk

10% ZĽAVA
Za registráciu na eshope

Doprava zdarma fann.sk

Doprava zdarma
Pri nákupe nad 50 €

Vzorky zdarma fann.sk

2 vzorky zdarma
K nákupu v eshope

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
 
Úvod > Krása a štýl > Jimmy Choo Urban Hero
 

Jimmy Choo Urban Hero

Nová pánska vôňa

Jimmy Choo prichádza s novou pánskou vôňou Urban Hero, ktorá je ódou venovanou záhadnému a sebavedomému mužovi Jimmy Choo.

S trochou nezbednosti, tento muž spája sofistikovanosť a citlivosť s dotykom rebélie, srdcom umelca a mestom, ktoré sa stáva jeho plátnom.

 

PRÍBEH

Vo svojom novom výtvore značka oslavuje intenzitu a protiklady modernej mužnosti, pričom sa opiera o kódy pouličného umenia a spája ich s príbehom, ktorý osloví každého mestského hrdinu.

Muž Jimmy Choo si je vedomý svojich silných stránok i slabostí, je citlivý, sebavedomý a spoločenský. V kampani k novej vôni Urban Hero ho stvárňuje známy pouličný umelec Jules Dedet, prezývaný L’Atlas, ktorý je ideálnym stelesnením pravého mestského hrdinu.

 

VÔŇA

Drevito-aromatická parfumovaná voda sa inšpiruje mestským prostredím. Navrhla ju dvojica parfumérov zo spoločnosti Givaudan, Antoine Maisondieu a Marion Costero.

Vo vrchných tónoch prevláda sviežosť vzácneho citrónového kaviáru skombinovaná s hrejivým čiernym korením.

Srdce otvára priestor pre zmyselnosť palisandra a sofistikovanosť vetiveru pričom odhaľuje umeleckú vnímavosť muža Jimmy Choo.

Základ patrí mestskej elegancii vyjadrenej sivou ambrou so živočíšnymi tónmi kože evokujúcej miernu rebéliu muža.

„Chceli sme vytvoriť moderný mestský podpis, v ktorom by bola zachytená spontánnosť pouličného umenia prostredníctvom farieb a textúr tak, ako to robia pouliční umelci“, vysvetľujú tvorcovia vône Antoine Maisondieu a Marion Costero.

 

Pyramída tónov

Hlava: citrónový kaviár, čierne korenie

Srdce: palisander, vetiver

Základ: sivá ambra, akord kože

 

FLAKÓN A BALENIE

Mužný sklenený flakón je čiastočne zahalený do kovu so zrkadlovým chrómovým efektom. Je poctou metalickým maľbám pouličných umelcov, jeho magnetický odtieň evokuje moderný mestský charakter mužov. Mohutný strieborný uzáver s potlačou a jemným čiernym logom dodáva dizajnu rafinovanosť a eleganciu.  

Vonkajšie balenie odráža dynamický čierny lineárny dizajn inšpirovaný dielom pouličného umelca L’Atlasa. Tento dizajn dotvára protiklad lesklého a matného povrchu evokujúci kontrast obrazov nad panorámou mesta. Okraje balenia zdobí matná strieborná farba evokujúca príťažlivosť muža Jimmy Choo.

 

TVÁR VÔNE

Značka Jimmy Choo si za tvár novej vône zvolila Julesa Dedeta, prezývaného L’Atlas. Svetoznámy Francúz sa preslávil ako pouličný umelec. Študoval kaligrafiu rôznych kultúr a využil ju na vytvorenie vlastného obrazového jazyka, čím prepojil optické umenie s abstraktnými a geometrickými tvarmi. Preslávil sa i grafickým skrášlením viacerých fasád budov a jeho diela sú v súčasnosti umiestnené v prestížnych galériách celého sveta.

 

REKLAMNÁ KAMPAŇ

Kampaň zobrazuje L’Atlasa v jeho štúdiu, teda v prostredí, kde vyžaruje svoje sebavedomie, zmyselnosť, a tiež zmes rebélie a tvorivosti. V pozadí sa črtajú jeho diela opreté o betónovú stenu.

 

LÍNIA

Parfumovaná voda 30 ml

Parfumovaná voda 50 ml

Parfumovaná voda 100 ml

 

FAnn parfumérie, september 2019