Collistar Sun Linea tyčinka 8 ml, Sun Stick SPF 50 +

 
 
 

Denná súťaž

vyhrajte každý deň

Baldessarini Black

Doprava ZDARMA
pri nákupe NAD 50 €!

 
 
 
 
menu_2 level2
 
 
menu_8 level2
 
 
menu_9 level2
 
 
menu_5 level2
 
 
menu_7 level2
 
 
 
Úvod > Hlavná ponuka > Opaľovanie > Na opaľovanie > Tyčinky na pery > Collistar Sun Linea tyčinka 8 ml, Sun Stick SPF 50 +
 

Tyčinky na pery

Collistar Sun Linea tyčinka 8 ml, Sun Stick SPF 50 +

0 (0 hlasov)
Kód produktu:COLSUL019
Značka:Collistar
Dodacia lehota
Dodacia lehota: Skladom
Vaša cena: 19,58 € bez DPH
23,50 € s DPH
:

Popis produktu

Popis

Praktická tyčinka s vysokým ochranným efektom.

Super praktická a vláčna tyčinka obsahuje koncentrovanú zmes rastlinných voskov a oleja zo sladkých mandlí pre ochranu tých najzraniteľnejších častí tváre (nos, pery, okolie očí a uši).

O značke

Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.