BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Kolínske vody
Bvlgari Eau Parfumée Au Thé Vert kolínska voda 75 ml
100,00 € s DPH
Popis produktu
Popis
Bol to odvážny krok. V 90-tych rokoch by nikoho nenapadlo, že by sa čaj mohol stať vôňou... ale rímsky šperkár nikdy nenasledoval davy. A tak sa v roku 1992 zrodila Eau Parfumée au Thé Vert, vôňa datujúca nečakaný vstup Bvlgari do parfumérskeho sveta.
Ani dámska, ani pánska. Od úplného začiatku chcel majster parfumér Jean-Claude Ellena vytvoriť vôňu zbavenú predsudkov pohlavia. Túžil jednoducho vytvoriť elegantnú sviežosť pre všetkých.. abstraktný objekt vyjadrujúci bohaté asociácie spájané s čajom: svet rafinovanosti a blahodarných výhod potvrdených botanikmi a ázijskými liečiteľmi.
Tvorca sa snažil zachytiť čerstvosť čajových lístkov s transparentnosťou a ľahkosťou: v 90-tych rokoch sa mu ako prvému podarilo vytvoriť virtuálnu podobu čaju. Pocit, ktorý tento nápad prebudil, vytvára most medzi Východom a Západom. Jean-Claude Ellena tvrdí, že sa snažil "vytvoriť vôňu sveta, do ktorého patrím: viac než len vôňa, Eau Parfumée au Thé Vert sa stala manifestom odrážajúci triumfálne hľadanie Zenu."
Ako metafora symbolizuje Eau Parfumée au Thé Vert smäd po prírode. Vracia sa k zdrojom sveta a otvára tajné dvere do dávnych spomienok. Duša tejto Eau Parfumée je voňavým gestom vyžarujúcim pokoj, vyjadrujúcim "umenie návratu k podstate", ku ktorému v novom tisícročí všetci hľadáme kľúč.
Hlava: koriander, kvet pomarančovníka, mandarínka, bergamot, kardamóm, citrón
Srdce: jazmín, konvalinka, bulharská ruža
Základ: santalové drevo, ambra, pižmo, zelený čaj, céder
O značke
Pôvod značky Bvlgari je v malej dedinke v oblasti Epirus v Grécku, kde zakladateľ rodiny Sotirio vytváral vzácne rytiny zo striebra. V polovici 19-teho storočia Sotirio emigroval do Talianska a otvoril si svoj prvý obchod na Via Sistina v roku 1884. S pomocou svojich synov Constantina a Giorgia slávnostne otvoril svoj prvý obchod na Via dei Condotti v roku 1905, ktorý je dodnes vlajkovou loďou všetkých predajní Bvlgari.
V prvých desaťročiach 19. storočia prejavovali obaja bratia záujem o drahé kamene a šperky a postupne si osvojovali rodinné vedomosti. Obdobie po skončení druhej svetovej vojny bolo kľúčové pre vývoj spoločnosti: bolo to v rokoch, kedy sa rodina vymanila z tvrdej disciplíny dominantnej francúzskej školy a vytvorila svoj vlastný, jedinečný štýl inšpirovaný klasicizmom starovekého Ríma, talianskej renesancie a rímskej školy zlatorytcov 19. storočia.
V 70. rokoch spoločnosť Bvlgari oslavovala medzinárodnú expanziu otvorením svojich obchodov v New Yorku, Paríži, Ženeve a Monte Carlo. Neskôr nasledovali ďalšie významné centrá Európy: Londýn, Miláno, Mníchov ako aj ďaleký východ: Hong Kong, Singapúr, Tokio, Osaka.
Značka Bvlgari - to nie sú iba šperky, ale aj hodinky, okuliare, šatky či kabelky. Do sveta vôní vstúpila spoločnosť v r. 1992. Divízia pre vône bola založená vo Švajčiarsku, podobne ako aj pre hodinky. Na všetkých jej produktoch sa odráža mimoriadny zmysel pre detail. Takmer všetky vône sú inšpirované tradíciou čaju. Čaj sa stal symbolom luxusu bez vyzývavosti, evokujúc orientálnu atmosféru, vymykajúcu sa z dnešného rytmu života a znovuobjavujúci rituál blahodárneho osvieženia ducha.
Mnoho vecí sa v priebehu doby zmenilo a dnes má Bvlgari exkluzívne obchody v najväčších mestách po celom svete. Filozofia, ktorá stojí pri zrode každého výtvoru, zrodená zo štylistickej štúdie charakterizovanej inováciou tvarov a vzorov, podčiarkujúcej štýl a eleganciu dnešnej ženy však zostala nezmenená.