BEAUTY VÍKEND - ZĽAVA 25%. Viac tu.
Carolina Herrera Good Girl Blush Elixir
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Denné
zväčšiť obrázok
Collistar Uomo pleťový krém 50 ml, Anti-Age Energizing Cream-Gel
58,00 € s DPH
Popis produktu
Popis
Omladzujúci a energiu dodávajúci krémový gél pre mužov.
Inovačné, energiu dodávajúce ošetrenie proti prejavom starnutia vyvinuté špeciálne pre mužov. Svieža a príjemná textúra krémového gélu nie je mastná a rýchlo sa absorbuje. Bunky sekvojovca bránia formovaniu nových vrások, pričom redukujú už existujúce vrásky a zlepšujú hustotu štruktúry pleti. V kombinácii s vybranou zmesou aktívnych zložiek podporujú energiu a vitalitu, bránia únave a šedému vzhľadu pleti. Extrakt talianskeho granátového jablka chráni pleť pred vonkajším stresom a znečistením, podporuje rovnováhu pleti, zlepšuje jej pružnosť a zjednocuje tón.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.