Oslávte s nami Deň matiek bestsellermi za super ceny. Viac tu.
|
PORADENSTVO A POMOC PRI VÝBERE PRODUKTOV: 0917 657 927 |
Odličovacie prípravky
Collistar Idro-Attiva odličovacia voda 400 ml, 3 in 1 Micellar Milk
17,85 € s DPH 25,50 €
Popis produktu
Popis
Unikátne micelárne mlieko odstraňuje make-up, pričom tonizuje, revitalizuje a zvlhčuje pleť tváre, očných kontúr a pier v jednom rýchlom kroku. Revitalizačným a hydratačným pôsobením obnovuje komfort pleti. Obsahuje exkluzívny hydratačný a objem zväčšujúci komplex Idro-Attiva® a regeneračný, antioxidačný a detoxikačný extrakt talianskej pivónie. Aplikuje sa pomocou vatového tampónu, pričom nevyžaduje opláchnutie vodou. Pre všetky typy pleti.
Tieto prípravky nie sú len hydratačné: sú to ošetrenia, ktoré pleť zahŕňajú množstvom efektov a výhod: zvlhčenie, podpora vitality, ochrana pred oxidačným stresom a nečistotami, a to všetko vďaka exkluzívnemu komplexu Idro-Attiva® a výťažku talianskej pivónie.
Idro-Attiva® komplex pôsobí na rôzne vrstvy pleti, poskytuje jej aktívnu hydratáciu, ktorá zväčšuje jej objem a zaručuje perfektnú hydratáciu až do 72 hodín. Výťažok talianskej pivónie pochádza z kvetov pestovaných v srdci regiónu Lazio. Jeho účinky sú výnimočné, má intenzívny regeneračný, antioxidačný a detoxikačný vplyv na pleť.
O značke
Príbeh Collistar začal v roku 1983 a je spätý s menom Daniela Sacerdote. Práve ona sa ujala vedenia spoločnosti a prispela k vzniku značky, akou dnes Collistar je. Daniela Sacerdote, ktorá stále pôsobí na čele spoločnosti, odštartovala fázu rozvoja kulminujúceho v roku 2003, kedy spoločnosť získala prvé miesto v predaji prípravkov v parfumérstve na talianskom trhu. Úspechy značky Collistar siahajú ďaleko za hranice Talianska. Od roku 1997 má svoje zastúpenie v Európe, na Ďalekom Východe a v Južnej Amerike, a to najmä vo veľkých medzinárodných sieťach a prestížnych obchodných domoch. V roku 2011 Collistar zriadil svoje zastúpenie v Holandsku s celkovým počtom 500 predajní. Vstup na čínsky trh v júli 2012 je prísľubom významného rastu značky na Ďalekom Východe, a pozíciu v Európe by mohol posilniť rýchly rozvoj predaja značky na ruskom trhu, kde má svoje zastúpenie od minulého roku, ako aj začínajúce pôsobenie v Nemecku. V súčasnosti je Collistar zastúpený vo viac ako 40 krajinách, kde predstavuje rovnaké zloženia prípravkov a teší sa obľúbenosti v radoch zákazníčok. Značka Collistar neprestajne pracuje na zvýšení svojich úspechov a popularity, ktoré sú na jednej strane výsledkom sledovania zákazníckych trendov a na strane druhej ovocím pokrokového kozmetického výskumu.
Krása a štýl
Collistar IDRO-ATTIVA®
Nová pleťová línia kombinuje intenzívny antioxidačný a detoxikačný efekt talianskej pivónie s podporným a dlhotrvajúcim hydratačným a objemovým účinkom.